poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Urlop - część druga...

Urlop w tym roku taki przerwany. A może tak naprawdę urlop trwa cały czas, tylko czasami udaje się zmienić miejsce pobytu :) Niezależnie od tego, jak nazwę swoją letnią organizację czasu, wyjeżdżam na kilka dni w góry. Nabrać dystansu, zatopić się w lekturze, przemyśleć parę rzeczy, powłóczyć się trochę bez celu i zebrać siły. Będę przesyłać Wam pozytywną energię.
Aaa... i koniecznie odkurzcie swoje życzenia/marzenia i wybierzcie się z nimi na spacer w nocy z 12 na 13. Będą spadać gwiazdy :)


A jeśli chcecie coś kupić w galeryjce za miastem, do czego namawiam, to paczuszki będę wysyłać od 20 sierpnia :)


Pozdrawiam

Sylwia



8 komentarzy:

  1. Tak, takiego czasu spokoju i pobycia ze sobą potrzeba, i to każdemu i nie tylko w wakacyjny czas:)
    Serdeczności ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę oczywiście udanego wypoczynku:-) :-) :-) Pozdrawiam Kasia:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kochana, jakie piękne zdjęcia z tego urlopu:) Te pierwsze szczególnie mi się spodobało, z przyjemnością wybrałabym się tam na spacerek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj!!!!! Jak cudnie!!!!!! Ja też tak chcę!!!!!

    Wytchnienia życzę, spokoju, ciszy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno, dawno temu myślałam, że wszystko, co może mnie zachwycić znajduje się poza granicami naszego kraju.. Mimo, że tak czułam, zawsze z radością, spokojem wracałam "do siebie". Od dwóch lat, wiem, że to wszystko jest w naszym kraju i bez żalu mogłabym oddać paszport (no może poza ponownym wyjazdem na Islandię).
    Piękne zdjęcie, piękna Polska- dzisiaj właśnie tak mi w duszy gra...

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...