piątek, 29 sierpnia 2014

Pytania w związku z nowym...

Nadchodzi nowe... Już jakiś czas temu zapowiadałam, że będzie nowa strona, że blog się przenosi itp... Wiem, że wyczekujecie, co jeszcze bardziej mnie motywuje. Jestem Wam bardzo wdzięczna za kibicowanie, trzymanie kciuków i wszystkie miłe słowa. Nawet nie wiecie jakie to dla mnie ważne... Wszystko zaczyna się finalizować... Strona właściwie już skończona. Kolorowa :) Zupełnie inna, choć bardzo moja :) Szykuję i niespodzianki i... powroty;)

W związku z planami, mam do Was prośbę. Wasze zdanie pomoże mi przygotowywać to Nowe Miejsce - bo chociaż moje, przecież ono ma być dla Was :)
Proszę Was o odpowiedź na trzy pytania - w komentarzu albo jeśli ktoś woli na maila:


  1. Czego najczęściej szukacie w internecie?
  2. Co sprawia Wam w tym wirtualnym świecie najwięcej przyjemności?
  3. O czym chciałybyście poczytać, co zobaczyć w galeryjce za miastem?  




Pozdrawiam ciepło

Sylwia


7 komentarzy:

  1. Witaj. Ciekawa jestem Twojej nowej strony. Czego szukam w internecie? Inspiracji i natchnienia, wiedzy i wytchnienia po męczącym dniu np oglądając cudowne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wszystkie pytania mam taką odpowiedź: piękno, inspiracje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czego najczęściej szukamy w internecie? Oczywiście śmiesznych kotków. I kotków słodkich. I kotków robiących głupie rzeczy ;) A tak serio - najbardziej lubię oglądać to, co robią utalentowani ludzie, bo ich dzieła inspirują mnie do własnej twórczości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, szydełkuję od niedawna, więc w tym temacie szukam ciekawych wzorów, tutoriali, instrukcji : "jak to jest zrobione ", opinii na temat włóczek, oczywiście samych włóczek do dziergania- także ... ponieważ lubię piec poszukuję też przepisów i lubię je testować, jeśli się sprawdzają - podaję dalej, opisując na swoim blogu ...
    Dlatego wszystko co wymieniałam- mogę czytać w Galeryjce... i "zarażać" swoje koleżanki szydełkowaniem ( już jedna się wciągnęła!! ) albo pieczeniem ( tu większa ilość by się nazbierała- łoł !!! :) bo jako nieliczna już dzisiaj - lubię się dzielić... )
    ech, już wyczekuje NOWEGO :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! Piękne zdjęcie i to zawsze chętnie oglądałam i mam nadzieję, że będę oglądać w Galeryjce. W internecie poszukuję inspiracji, informacji o nowych, nieznanych technikach, przepisów i tutoriali, ciekawych wzorów o różnej skali trudności. Co sprawia radość i przyjemność: możliwość oglądania pięknych prac, ale i coś na kształt informacji zwrotnej, czyli "coś takiego" jak było w afirmacjach. My wstawiamy w pracach, a Ty je łączysz, przedstawiasz. Lubię robić prace na tzw "wyzwania" nie muszą być z nagrodami, tak po prostu, lubię patrzeć jak powstają różności. A i jeszcze bardzo lubię, jak otrzymam informację, że ktoś zrobił "coś" na podstawie mojego przepisu i oglądam jego pracę. Cieszę się wtedy jak dziecko. Ale się rozgadałam, ale to wynika z tego, że mocno polubiłam blogowy i sieciowy świat, ale chciałabym widzieć za nim także ludzi z krwi i kości. Pozdrawiam serdecznie i czekam na inaugurację strony :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, czy pomogę w czymkolwiek, bo.. zachwyca mnie galeryjka w takim kształcie, jak jest :) Zawsze oczekuję niecierpliwie na nowy post, bo to uczta dla ducha i oka :) Te cudne zdjęcia, wspaniała gra barw i rewelacyjne kadrowanie. Piszę szczerze, nie kadzę, bo nie mam takiej potrzeby :)
    1. Jeśli chodzi o pytanie pierwsze, to ja szukam w internecie najczęściej inspiracji i tutoriali, podpowiedzi, rad dotyczących haftowania, szydełkowania i dziergania na drutach, informacji o właściwościach potrzebnych do tego, przetestowanych materiałów. Lubię, gdy pod zdjęciem znajduję nazwy, dane techniczne (na przykład grubość włóczki i numer szydełka czy drutów) tych materiałów oraz źródła zaopatrzenia :)
    2. Jeśli chodzi o pytanie drugie, to bez wątpienia jest to życzliwość napotkanych Ludzi :)
    3. Chciałabym oglądać piękne zdjęcia, ciekawe pomysły robótkowe, poczytać o ewentualnych kłopotach przy tworzeniu i sposobach, które pozwoliły na ich rozwiązanie, jednym słowem przychodzę do Ciebie by sycić oczy pięknem i szukać inspiracji. Nie bez znaczenia jest też dla mnie język, jakim się posługujemy w naszych blogach, ale to z racji mojej profesji ;)
    Czekam pełna ciekawości na nowe, choć stare jest dla mnie CUDOWNE :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście galeryjka za miastem podobała mi się taka, jaka jest/była. W sieci szukam najczęściej inspiracji, pomysłów na dekoracje, posiłki ciekawe, Lubię podziwiać prace ludzi zdolniejszych ode mnie, oglądać świetnie zrobione zdjęcia, czytać fajnie napisane artykuły, wnoszące wiele do mojego zmysłu estetycznego. Niestety, nie jest rękodzielnikiem, wręcz przeciwnie, mam dwie lewe ręce, więc często dzięki dokładnemu opisowi, jak coś wykonać, jestem w stanie zaskoczyć rodzinę jakąś efektowną dekoracją :)

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...