poniedziałek, 7 lipca 2014

Złapałam za szydełko...

Tydzień bez szydełka nie jest tygodniem straconym:) Układają się w głowie różne pomysły, zestawienia kolorystyczne, zastosowania. I zaraz po powrocie powstało kilka łapko-podkładko-serwetek z grubaśnego Paris Drops'a, o którym pisałam Wam już przy okazji szydełkowych mandali i tu, gdy zaczynała się moja z tą włóczką znajomość. Nie ukrywam, że bardzo satysfakcjonująca. Uwielbiam ją właśnie do takich mandalowych projektów, nie całkiem oczywistych, bo taki drobiazg potrafi mieć tyle zastosowań ile tylko chcecie, łącznie z ozdobieniem ściany :)




Pozdrawiam kolorowo

Sylwia

25 komentarzy:

  1. Przepiękne!!! Ale i tak moja truskawkowa jest najśliczniejsza:))) ..aktualnie dumnie pręży się na pianinie:)
    Serdecznie pozdrawiam i życzę uśmiechniętego tygodnia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Kamilo. Sprawdzałam dzisiaj moją listę mailingową newslettera. Mam Twój adres na gmail. Sprawdź proszę czy doszedł wczoraj kolejny:)

      Usuń
  2. Śliczne, ale która fajniejsza to nie wiem. Obie mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są te kolorki!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Też je lubię bardzo:) Pozdrawiam kolorkowo:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) I witam w progach galeryjki:)

      Usuń
  5. Piękne! Ta szaro-jasnoniebieska jest niebywale wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia :))) szaro-niebieska podkładka urocza :) )))) pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Pozdrawiam również:)

      Usuń
  7. Milá Silwia, mohu se zeptat, jak tvoříš na fotkách razítko? Pořád na to nemohu přijít. Děkuji za odpověď i za radu. Moc pěkný blog. Věrka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Verko:) Czy dobrze rozumiem, że chodzi Ci o logo na zdjęciach? :) To dłuższa odpowiedź . Ponieważ kilka osób już mnie o to pytało, postaram się przygotować tutorial dla Was. Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Milá Silwia, moc děkuji.Zde je můj email. vera.si@seznam.cz
      Děkuji
      Věrka

      Usuń
  8. Świetne i bardzo funkcjonalne:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Sylwia, śliczne podkładki, uwielbiam takie cudeńka, a do tego wspaniałe zdjęcia! pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kolorki:)Nie mogę się dopisać do nwesetlera:( proszę o dodanie madebymali@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację. Sprawdziłam. Już dorzuciłam Twój adres. Pozdrawiam:)

      Usuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...