środa, 23 lipca 2014

Włóczkowe afirmacje - finał

Wiem, że czekacie z niecierpliwością na kolejny odcinek przygód Inspektora. Właściwie to też jestem ich ciekawa :) "Rany boskie" musi być jednak zakończeniem tego etapu moich z nim przygód. Wprawdzie nowa partnera, nowa zagadka, nowy trup... Cóż...
Bardzo, ale to bardzo dziękuję Wam za udział w tej zabawie. Ogromną przyjemnością było dla mnie oglądanie Waszych prac. Wiem, że dla Was też :) Jesteście bardzo, bardzo zdolne i ciągle jestem pod wrażeniem coraz to nowych różności wychodzących spod Waszych rąk. I mam zamiar cały czas obserwować Wasze blogi :)
Zawieszam wiec włóczkowe afirmacje, na razie bezterminowo,  w końcu życie jest ciągłą zmianą.
A na zakończenie serii diabełki od Klimju - może to ich sprawka? ;)


Pozdrawiam ciepło

Sylwia 

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj... nie smuć się... Przecież go nie uśmierciłam :)

      Usuń
  2. Rozmawiałam poważnie z diabłami. Wypierają się, że mają coś wspólnego ze zniknięciem Inspektora. A nawet twierdzą, że chętnie pomogą w jego odnalezieniu, tylko sobie znanymi diabelskimi sposobami :-) A może tylko pojechał na wakacje i wróci jesienią wypoczęty i z nową energią do rozwiązywania zagadek?!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś ostatni wyjazd mu nie posłużył, ale kto wie :) Pozdrawiam... diabełki też :)

      Usuń
  3. Może jeszcze kiedyś usłyszymy coś o Inspektorze? Kto wie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę... w końcu Takie Osoby nie znikają ot tak po prostu :)

      Usuń
  4. Oj jaka szkoda, tak się cieszyłam z tych włóczkowych afirmacji ;/
    Ale może kiedyś jeszcze pojawią się nowe odcinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie dzięki za zabawę i mam nadzieję , że jeszcze wrócimy do Ciebie z naszymi pracami :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...