piątek, 18 lipca 2014

Ostrzeżenia i zapowiedzi :)

Mam nadzieję, że odpoczywacie korzystając z bardziej leniwego czasu. U mnie zupełnie nie czuć tego rozleniwienia. Tak dużo się dzieje, że dni płynnie przechodzą jeden w drugi. Nowe dostawy, nowe pomysły, coraz bardziej ambitne plany, wymagające dużego nakładu energii. Mam nadzieję, że uda się w jakiejś nie bardzo odległej przyszłości zrealizować wszystko tak, jak sobie to w głowie układam. Jeżeli zaglądacie na fejsbukowego fanpejdża galeryjki to pewnie już wiecie, że ustawimy galeryjkowy kramik na Targach Rzeczy Fajnych - cyklicznej imprezie, która odbywa się w sercu krakowskiego Kazimierza. Jeżeli będziecie w Krakowie, to zapraszam :) Można będzie między innymi podotykać i popróbować włóczek :)

W sklepie do końca lipca trwa bawełniana edycja promocji włóczek Drops'a. Jeżeli lubicie bawełnę, a wiem że niektóre z Was na pewno, to zajrzyjcie koniecznie - pojawiły się nowe kolory i nowa Safran. Jestem pod wrażeniem tej kolorystyki.



 

Pozdrawiam

Sylwia 



12 komentarzy:

  1. Sylwia, Ty znów kusisz a ja jeszcze cotton lightu i Parisa nie przerobiłam :) mmmmm...:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizacji planów :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. kusisz, Sylwia, a ja jeszcze Parisa i cotton lightu nie przerobiłam :))) mmmm- fajna ta włóczka i wydajna chyba ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powolutku. Przecież nie wszystko naraz :)

      Usuń
  4. Zapomniałaś napisać, że zakupy u Ciebie uzależniają :) Mam ogromną ochotę na te kolorki! I tak, bawełna jest cudowna... Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potwierdzam i nie zaprzeczam :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Hi hi, ja już dawno zakupy u Ciebie zrobiłam, jeszcze włóczki nie przerobione czekają na szydełko (i czas:) a już bym chciała kolejne zakupy u Ciebie zrobić..;) ehhh... :) to taki włóczkoholizm;) hi hi:))
    Pozdrawiam cieplutko i wszystkiego dobrego życzę!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwia, bardzo chętnie zajrzę, jak tylko znajdę czas. Bardzo piękne te serweteczki! Śliczne kolory!
    Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. O, tak! Kolorki owszem, owszem! I jak zwykle świetnie zestawione oraz skomponowane z tłem na fotkach :)

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...