piątek, 25 lipca 2014

Odbiór osobisty na Kazimierzu

Jutro na krakowskim Kazimierzu Targi Rzeczy Fajnych. Mnóstwo świetnych wystawców. Hasło tej edycji to sport, hobby, czas wolny. A skoro hobby to będzie i galeryjka :) Oprócz różnych drobiazgów made by galeryjka, będą też włóczki i szydełka. Przyznam, że nigdy na tego rodzaju targach włóczek nie widziałam:) Można będzie dotknąć, wypróbować. Jeśli będziecie w Krakowie między godziną 10 a 18 to zachęcam :)

A teraz uwaga!

Jeśli nosicie się z zamiarem skorzystania z ostatnich dni bawełnianej promocji  w galeryjce, można zrobić zakupy dzisiaj a paczkę odebrać osobiście jutro. W trakcie zamówienia wystarczy jako opcję przesyłki wybrać paczkomat ;) wstukać w miejsce kodu rabatowego hasło "targi rzeczy fajnych" a w uwagach wpisać "odbiór osobisty". Tylko dzisiaj taka okazja :) W razie pytań piszcie kontakt@galeryjkazamiastem.pl


Pozdrawiam

Sylwia


P.S. Podpowiedziała Jagoda-  dla tych, którzy nie mają możliwości szybkich płatności, wybierzcie wpłatę na konto - zapłacicie na miejscu gotówką :) 

4 komentarze:

  1. Dzięki za informację, nawet miałam pytać czy jutro możliwy jest odbiór osobisty:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde ale szkoda że E. chora na pewno bym podjechała !

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech się wszystko pięknie uda. Dla mnie daleko, ale trzymam kciuki za udany finał i udane targi.

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zachwycona Twoją pieczątką:) Mój ukochany motyw domkowy wraz z włóczką- piękne, proste, ciepłe i spójne:)

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...