sobota, 5 lipca 2014

Latający urlop... latające kręgi...

Nawet jeśli mieszka się za miastem, czasem trzeba wyjechać. Na przykład do... miasta:)


Od lat zjeżdżamy Polskę i Europę wzdłuż i wszerz i jakoś nigdy na naszej trasie na dłużej nie zagościła Warszawa, więc w tym roku padło między innymi na nią. Do tej pory zwykle znałam tylko okolice dworca, i kilka tras "zawodowych". Po tygodniu kontrolowanego błądzenia po różnych zakątkach stolicy, jestem mile zaskoczona. Mam wrażenie jakbym zobaczyła kilka miast.


I przez tydzień nie miałam w rękach szydełka - wyobrażacie to sobie?:) Taki latający urlop, choć nie samolotem.
A dodatkowo angażujący obie półkule mózgowe z powodu uczestniczenia w super kobiecym przedsięwzięciu, zwanym Latającą Szkołą, a dokładnie jej wakacyjną odmianą. Wszystkie kobiety, które jeszcze nie słyszały o Agacie i jej Szkole odsyłam do lektury.Warto:)

***
A teraz kilka spraw w telegraficznym skrócie - jak to zwykle u mnie:

  • Udało mi się zerknąć na Wasze prace - jest ich całkiem sporo. Ciekawe jaka historia się za nimi kryje.
  • Te z Was, które z niecierpliwością czekają na swoje zakupy zrobione w galeryjce, uspakajam - od jutra pakuję, wysyłam, przyjmuję zamówienia, itp.
  • Od jutra też z lekkim poślizgiem 35% promocja na Dropsowe bawełny. Po południu pojawią się w sklepiku nowe ceny, banery itp. Możecie uzupełniać zapasy. Stosowny post na pewno jeszcze w ten weekend.
  • Wszystkim, którzy jeszcze nie czytują galeryjkowego newslettera przypominam, że taki istnieje :) Tam zawsze trochę o włóczkach, o kolorach, linki do inspirujących i praktycznych stron i oczywiście bieżące informacje o tym, co w galeryjce. Wystarczy podać swój adres mailowy.









Dużo jak na nocne pisanie.



Pozdrawiam

Sylwia






7 komentarzy:

  1. :) a ja się zapisałam na newsletter'a i nic do mnie nie przyszło (zapisałam się na samym początki jego istnienia:) ..wiesz może dlaczego?:)
    Urlop od..szydełka?;) Czy to możliwe?:) ..widać możliwe;)
    Serdecznie pozdrawiam:) i wszystkiego dobrego na dziś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był wysyłany regularnie... może wpadł do spamu i przepadł? :(

      Usuń
    2. Dzisiaj też poszedł następny:) Może nie zaginie po drodze :)

      Usuń
  2. Urlopik udany, siły nabrane i można wracać do codziennych obowiązków:))
    Ja tez się zapisałam na newsletter'a i wiadomości do mnie docierają, dziękuję bardzo:)) I w końcu zgłosiłam się do włóczkowych afirmacji, trwało to długo bo przyznam szczerze, że kilka razy próbowałam i wyskakiwał błąd ale metodą prób i błędów dotarłam do sedna sprawy i się udało:)) Pozdrawiam cieplutko Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Następnym razem jak będą jakieś problemy to daj znać - coś poradzimy:)

      Usuń
  3. Gratuluję udanego urlopu, robisz przepiekne zdjęcia, jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Aniu. Urlop to za duże słowo, ale oddech złapałam :)

      Usuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...