środa, 25 czerwca 2014

Włóczkowe afirmacje - 16 wystawa

W momencie kiedy Inspektor zobaczył w różnych miejscach te małe niepozorne serduszka zapaliła mu się w głowie czerwona lampka. Był zakochany owszem, zaślepiony - a jakże, odcięty od świata, ale jednak tyle lat pracy detektywistycznej nie pozostaje bez śladu na psychice. Jeden impuls i coś przeskakuje w głowie i cały sposób myślenia wchodzi na inne tryby. Po powrocie znad morza złapał za telefon. Zadzwonił do swojego dawnego partnera Felixa.

Kuźnia Upominków

- Co u ciebie? Wiem nie odzywałem się wieki, ale wiesz jak to jest. Masz chwilę?
- Dla ciebie zawsze.
Spotkali się w ich ulubionej knajpie, a raczej restauracji, bo puby i speluny nie bardzo pasowały do Felixa. Piękne obrusy, nieco staroświecki wystrój. Felix był trochę jak z innej epoki.

Carolina Creates
Z szydełkiem przez życie
Zapach dnia

- Nie wiem, czy to miejsce to dobry pomysł - rzucił Felix.
- Ale to twoje ulubione.
- Owszem, ale wiesz co się teraz dzieje. Te wszystkie afery.
- Nie mam pojęcia o czym mówisz.
- Człowieku, cała firma postawiona jest na głowie. Te wszystkie podsłuchy w knajpach. Wczoraj zgarnęliśmy kolejnych podejrzanych.

Między włóczką a szydełkiem

- Wiesz gang kelnerów.
- O niczym nie słyszałem. Żyłem przez chwilę w trochę innym świecie, ale o podsłuchach właśnie chciałem z tobą pogadać. Jesteś specjalistą. Może coś zamówimy. Mają tu pyszne ośmiorniczki.

Z szydełkiem przez życie

 - No nie żartuj sobie. Pogadamy, ale nie w knajpie.
Wyszli. W sklepie za rogiem zrobili zakupy - bułki, kefir.

Życie jest piękne
...

- Wiesz ona całkiem zawróciła mi w głowie. Te jej stroje, piękne dodatki.

Moda na bio
Z drutami i szydełkiem przez świat

- Nic nie budziło podejrzeń. Może trochę te różne gadżety i ręcznie robiona biżuteria. Zawsze miała przy sobie. Zawsze coś. I te różne typy, które kręciły się koło nas nad morzem. Powinienem być bardziej czujny. Inspektor był najwyraźniej w złej kondycji psychicznej.

Galeria Rzeczy Ładnych
Asikowy kącik

Felix znal te jego dołki, te jego zawody. Ale nie zapytał co się stało, tylko zaczął swoją opowieść
- Przecież wiesz jak to jest z kobietami. Łamią ci serce.

W związku z nitką

Wydaje ci się, że każdego dnia tylko nowe cuda wianki, ze sielanka będzie trwać.

Jej art terapia


...że zapuścisz korzenie, że  w pieleszach domowych pod pledem będziesz się wygrzewał każdego popołudnia i w niedzielę...

Szuflada w bloku
Szydełeczko i nie tylko

Aż tu któregoś dnia budzisz się z ręką w nocniku i butami w ręce. Ech te kobiety.

Pasja Belki

- Nie o to chodzi - Inspektor nie miał ochoty się sprzeczać.
Musiał to sobie wszystko poukładać w głowie. Afera podsłuchowa. Tak. Chyba też stał się jej ofiarą.


CDN...


Pozdrawiam

Sylwia

P.S. Uwaga, uwaga!!! Ponieważ w przyszłym tygodniu nie będzie mnie za miastem, kolejna wystawa za 2 tygodnie. Prace można zgłaszać przez 2 tygodnie:) Chwalcie się swoimi pracami - są świetne!






14 komentarzy:

  1. Nasze prace nabierają wyjątkowości przy Twoim tekście:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Bez nich nie byłoby opowieści :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Popłakałam się ze śmiechu - "gang kelnerów" ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj w knajpie, w której byłam, na stołach stały ozdobne konewki. Te sitka... całkiem jak mikrofony. Strzeżcie się! :)

      Usuń
  3. Rewelacja, czy wydasz książkę? Ja pierwsza ja kupię! Ubawiłam się po pachy! :)
    Prace - fantastyczne!
    Ściskam Cię gorąco. Ania :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Po dłuższej przerwie i ja się dołączam, tym bardziej, że mam do pokazania african flower wg Twojego wzoru :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  5. :) o widzę, że mój Felix stał się głownym bohaterem Twojej opowieści:) super!:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że jest rodzaju męskiego, bo inaczej nie wiem jakby się potoczyła akcja :)

      Usuń
  6. I ja się dołączę, bo wraz z szydełkiem stworzyliśmy Love'go Kocurka:)
    Bardzo mi miło być tutaj razem z Wami zdolne Kobietki:)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na małe zielono-ptasie candy:)
    ..a do Ciebie Sylwio przesyłam pełne wdzięczności uśmiechy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest świetne wykorzystanie prac do stworzenia takiej historii i w dodatku ma sens:). Świetne. Dziękuje oraz jest mi bardzo miło, że i moja praca została do niej troszkę wykorzystana:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe, obłędne! ;)
    W końcu mogę czymś dołączyć do kolejnego odcinka, którego już nie mogę się doczekać ;)))

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...