wtorek, 17 czerwca 2014

O pewnym wyzwaniu...

Trochę spóźniłam się z tym postem, ale koniecznie chciałam Wam pokazać to, co między innymi przyszło dzisiaj do galeryjki...


31! kolorów Karismy Dropsa, ściągniętych właśnie teraz dla Was, specjalnie na potrzeby zbliżającej się jesieni:)
Jakiś czas temu zwróciła się do mnie Izzy z prośbą o wsparcie nowego wyzwania "Otul jesień", a ponieważ lubię wyzwania, szydełkowanie, wiem też, że  praca równoległa" bardziej motywuje a odrobina rywalizacji dodaje pikanterii, zaś nagrody są fajnym zwieńczeniem dzieła, w związku z tym wspieram :) Wyzwaniem jest taki oto kardigan.

Szczegóły akcji znajdziecie na blogu Izzy i u Julii. Tam też zapisy:)


I nie macie wytłumaczenia, że nie ma Waszego ulubionego koloru włóczki:)


Pozdrawiam i zachęcam do wspólnego szydełkowania :)

Sylwia

15 komentarzy:

  1. Jejjj jakie cudne kolory!!! ..to tak, jakby zakwitło w Twoim ogrodzie mnóstwo kwiatów!:) Wspaniałe!!:) ..ja jeszcze nie mam aż takiej wprawy by zrobić cos większego niż serwetka..;) hi hi, no udało mi sie ostatnio torbę wydziergać, ale nawet nie chwalę się nią, bo w porównaniu z pracami fachowców (tutaj mam na myśli Ciebie Sylwio:) było by mi trochę wstyd;) hi hi:))) Dla mnie szydełko jest małą odskocznią, nie mam jeszcze wypracowanych sprytnie łapek by śmigać szydełkiem jak Profesjonalistki (ukłon w Twoją stronę:) ..ale może kiedyś, z czasem nabiorę pewności jak i cierpliwości;) hi hi:)
    Wspaniałe te kolory włóczek!!:)
    Serdecznie pozdrawiam i przyjemnego wieczoru życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te włóczki! Och, ach! Aż chciałoby się wydziergać sweterek w każdym z tych kolorów! Wszystkich mieć się nie da (chyba, że mieszka się w galeryjce za miastem :D), ale na pewno skuszę się na jeszcze jeden kolor z którego wydziergam sweter dla mojego Mężczyzny ;) Tylko najpierw muszę znaleźć jakiś wzór :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te włóczki!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory są niesamowite! :) Zapisujcie się, chciałabym zobaczyć te sweterki w możliwie jak największej gamie kolorystycznej. :)
    Osobiście dostałam Limę, czyli zamiennik, ale do wyboru znalazłam mniej kolorów niż u Ciebie. :)
    Sylwia, a Ty też będziesz robić?
    HappyAlimak, jest tak dużo czasu, a wzór do ogarnięcia, jakby co pomożemy! Może się namyślisz, zachęcam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie się zastanawiam :)

      Usuń
    2. Sylwia, liczymy na Ciebie ;)

      Podpisuję się pod słowami Julki - "w kupie siła", w razie jakichkolwiek problemów zawsze znajdzie się ktoś kto będzie potrafił szybko pomóc :) Ale ja (a jestem na etapie kończenia swojej pierwszej serwetki) myślę, że taki sweter to nawet łatwiejsze dzierganie jest ;)

      Usuń
    3. No właśnie, właśnie, dołącz do nas, Sylwia, bo jak zobaczysz galerię sweterków, to będziesz żałować, że nie masz swojego, a samej już nie będzie tak fajnie machać haczykiem. ;)

      Usuń
    4. A jak już masz te wszystkie fantastyczne kolorki pod ręką to możesz perfekcyjnie wybrać kolor idealny dla siebie, więc sweter na pewno stanie się tym "najulubieńszym" ;)

      Usuń
    5. Kusicielki :) A może z wszystkich kolorów? :)

      Usuń
    6. To dopiero byłoby wyzwanie :D

      Usuń
  5. Piękne kolory, zwariować można, bo nie wiadomo co wybrać... :-D Chociaż ja już wstępnie dokonałam wyboru. Szkoda że nie ma kobaltu, o którym marzyłam... Ale i tak jest z czego wybierać! A ja myślę, że Pani Sylwia stanowczo powinna dziergać sweterek z nami! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeny !!! Te wszystkie odcienie niebieskiego mmmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och!!!!Jakie piękne kolory...:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kolory! Powodzenia jeśli się zdevydujesz! Choć dla Ciebie to pikuś! Miłego dzionka!

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...