piątek, 6 czerwca 2014

Kwadrat ma różne oblicza...

W związku z truskawkami posypały się cudne komentarze... smakowite... Jesteście niesamowite... Już próbowałam wersję truskawek z octem balsamicznym, do której dorzuciłam... skwareczki. Jak szaleć, to szaleć:) Temat truskawek jest dalej aktualny, więc jeśli znacie fajne przepisy to zapraszam - niekoniecznie stając w truskawkowej kolejce :))U mnie ostatnio tak na zmianę koła i kwadraty :) Dzisiaj pora na kwadrat... Ale nietypowy...wzór siatkowy, zwany również filetem. Mam do wzorów siatkowych sentyment - tak rozkręcała się moja szydełkowa przygoda... A że kwadraciki popełniłam w kolorach, które są w Art - piaskownicowym wyzwaniu, to wrzucam tamże.




  

Pozdrawiam

Sylwia

12 komentarzy:

  1. Piękne. Super pomysł: awers i rewers. Hmm... może zrobię sobie małą przerwę od frywolitki i coś poczynię szydełkiem:-) Zdjęcia rewelacyjne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, super, super, bardzo mi sie podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. te kwadraty super! a czy możesz udostępnić wzór ich???
    byłabym wdzięczna ogromnie! zaraz bym kocyk robiła z nich!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwadraciki wypełnione sercem - podczas procesu tworzenia jak i w efekcie:) ..no tak je odbieram:)
    Piękne!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Serce to zawsze wdzięczny temat prac :) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow śliczne są i motyw serduszka super, nigdy takich nie robiłam ale widziałam parę razy, bardzo mi się podobają:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie je powiesiłaś i przypięłaś drewnianymi klamerkami :)) są śliczne !!

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł i śliczne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna rzecz. Podobają mi się te kwadraciki. I dają poczucie ucieczki od plastikowej rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za udział w kolorowym wyzwaniu AP ... zapraszamy do pozostałych wyzwań :)

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...