wtorek, 20 maja 2014

Wyróżnienia blogowe są miłe, ale...

dziękuję za nie. Nie żebym była zarozumiała. Ale z Tymi wyróżnieniami jest tak, jak świetnie wiecie, że działają jak sławetny kiedyś "łańcuszek", czy jak to się nazywało... I wymaga posłania dalej... A mnie najzwyczajniej na świecie brak czasu na dalsze eksplorowanie blogosfery i szukanie jeszcze nie wyróżnionych. A to nie fair z mojej strony, dlatego przepraszam Wszystkich zawiedzionych...
A u mnie chwilowo kolory wyblakły...




Pozdrawiam :)

Sylwia


P.S. Guziki są zbiegiem okoliczności i autorka nie miała na myśli "guzika z pętelką" :)

10 komentarzy:

  1. O rzesz Ty! Jakie fajne guziki!
    Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja nominacja dla Ciebie miała być wyrazem sympatii i docenienia Twoich blogowych działań. Szanuję jednak Twoje zdanie i do niczego nie zmuszam :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie poczułaś się urażona. Po prostu zebrało się kilka "nominacji", stąd ten post. Pozdrawiam Cię ciepło:) Sylwia

      Usuń
  3. Dobrze, że o tym piszesz. Tak, wyróżnienia są miłe, ale kiedy działają na zasadzie łańcuszka, to przyjemne staje się kłopotliwe:-) Guziczki fantastic!!! buźka!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale za to jak wyblakły! :) ja też nie łapię wyróżnień... to chyba jakaś promocja blogów czy cuś, a ja się do tego nie nadaję... ledwo nadążam wczytywać się w posty swoich ulubienic ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. no cóż te wyróżnienia są bardzo kłopotliwe,ja tez już dawno napisałam że bardzo dziękuje za nie.
    Sliczne drobiazgi

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyróżnienia mają na celu promowanie blogów, szczególnie tych, które jeszcze nie są zbyt popularne. Ale racją jest, że są kłopotliwe. Sama nie wywiązuję się z nich, od momentu w którym, zaczęły one do mnie trafiać po kilka sztuk tego samego rodzaju. No bo przecież nasza sfera blogowa nie jest nieskończona i w końcu to się zapętla :) Poza tym nie lubię łańcuszków ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkowicie popieram, ja też dostałam wyróżnienia, ale nie "wchodzę w to, bo nie mam czasu:) Guziczki śliczne pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...