środa, 7 maja 2014

Włóczkowe afirmacje - dziewiąta wystawa...

Dzisiaj w galeryjce pojawił się tajemniczy i nieco egzotyczny gość. Don Pedro przybył prosto z Deszczowego Domu.

Deszczowy Dom

Wpadł zupełnie niespodziewanie (a może właśnie taki miał plan), ze schowanym pod pazuchą, równie jak on tajemniczym, meksykańskim syropem na kaszel. Rozejrzał się niczym szpieg... Jego wzrok spoczął na pięknie przewiązanych kolorowych podkładkach...


"Coś się szykuje" - pomyślał... "Pewnie jakieś święto"... Ale zanim opuściła go ta myśl, rzuciły mu się w oczy kolejne... podkładki...  Może wzbudziłoby to jego podejrzenia, na szczęście dostrzegł... kawę... Nie tylko dostrzegł, ale i ze smakiem wypił. Wszak nie samym syropem człowiek żyje...



Eksplorując kolejne metry galeryjki zauważył coś intrygująco kolorowego... Kolory iście ojczyste... i ten intensywny błękit nieba nad Meksykiem...


Rzucił okiem pod nogi... dywaniki... Tak.... "Najlepiej gdyby szarość przełamać jakimś wzorem... Tak...może być fauna. Byłoby bardziej po mojemu... Kolorowo..."



Don Pedro zadumał się... Usłyszał jednak jakiś hałas... "Chyba jednak ktoś tu jest... Może powinienem zmienić strój. Z takim różem nikt mnie nie pozna... Jeszcze jakieś małe dodatki... Tak... Tak będzie dobrze"


"Czy Ci kolesie są żywi?.."



"Ups... to chyba kobieta. Jakie spojrzenie!... A ja w tym różu... Znowu popełniłem faux pas...Pani wybaczy... Może w ramach zapoznania namalujemy... meksykańską mandalę. I coś przekąsimy... Ciasteczko? Z niebieską polewą? Pana Timtamka (to ziomal) też zapraszamy... Doda Pani pewności siebie..."



I tak sobie miło spędzili resztę dnia rozmawiając o podróżach, Meksyku i takich tam różnych...

Z pozdrowieniami...





32 komentarze:

  1. Buhahaha... zaśmiał się tajemniczy Don Pedro... ;) cudna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu pieknie napisane:-) ah już środa...i przegapiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tajemniczy Don Pedro, szpieg z Krainy Deszczowców... Karrrambaaaa!
    Coraz lepsze są Twoje podsumowania, czekam co środę jak na najlepszy serial :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial, w którym każda historia z innej bajki :)

      Usuń
  4. Pięknie, pięknie. Znowu udane podsumowanie.
    Przy okazji mam pytanie, czy jak się zrobi w tygodniu dwie rzeczy to wrzucamy dwie, czy czekamy na następny odcinek. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz :) Byle były w osobnych postach, bo inaczej jest problem z podpięciem w niebieskiej żabce:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Świetna historyjka i cudne prace! Dzięki za dodanie mojej torebeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wciągnęłam się w tą historię, że mam nadzieję na kontynuację...
    a może kiedyś z moim udziałem:) do - nie wiem ilu razy sztuka, skoro Twoje włóczki już "lecą" :) - MUSZĘ SIĘ W KOŃCU TEGO SZYDEŁKOWANIA NAUCZYĆ ! dziewczyny ?! pomożecie !???
    uściski Iza-belka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko i córko! I Cotton Light ma być na naukę? :) Jest cudny, ale trzeba umieć go okiełznać... prawie jak Don Pedro jakiego byka na corridzie :) Lepiej zacząć od Scarlet - ma łagodniejszy charakter więc współpraca powinna być łatwiejsza. Paczka spakowana, "poleci" jutro z rana :) Pozdrawiam nocną porą :)

      Usuń
    2. no to moje kolejne podejście będzie ... górzyste... wcześniej była tylko taka szorstka i rozwarstwiająca się -chyba anilana...grrr , ale mam zamiar już się więcej nie poddawać :) o!! widzę mam też zamówioną jedną :)) Scarlet ! będzie się działo, hihi, dzięki i pozdrowienia dla Nocnego Buszownika :)

      Usuń
  7. Scenariusz...reżyseria...bohaterowie...pierwsza klasa!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie to tak po nocach oglądać? :))

      Usuń
    2. To najlepsza pora na oglądanie TAKICH scen! ;D

      Usuń
  8. Świetne są te środowe historie, które układasz:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna opowieść, z wielką przyjemnością przeczytałam ją do porannej kawki:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna historyjka :) I jaka zabawna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Don Pedro. Jak zawsze zestawilas wszystko z fantazją i pomysłem, prawdziwa artystka. pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to Wasza zasługa. Samo się zestawiło :)

      Usuń
  12. Ależ świetna historyjka, nie tylko fajnie się ogląda całą wystawę ale też przyjemnie się czyta :)
    Od razu buzia się śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej:) Wstawiłam dwa linki - mam nadzieję, ze to nie przestępstwo :) ale nie mogłam się powstrzymać - poducha jest robiona od A do Z z Twojej instrukcji. Baaardzo za nią dziękuję. Wzorek mnie zauroczył. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma na to paragrafu :) Bardzo się cieszę, że się przydał wzorek :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  14. Bardzo ładna wystawa, ale najważniejszy dobry organizator.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...