środa, 14 maja 2014

Włóczkowe afirmacje - 10 wystawa...

Don Pedro jak przybył tajemniczo tak też zniknął. Timtanek długo nie mógł zapomnieć o meksykańskich klimatach. Czasem na jego twarzy pojawiała się mina... cwaniaczka. O czym rozmawiali tylko on wiedział.


Zasiedział się w galeryjce. Nie zauważył nawet, że w tak zwanym międzyczasie, pojawiło się kilku gości. Z zamyślenia wyrwała go dopiero wycieczka szkolna z pobliskiego zoo - sympatyczna, roześmiana gromadka.


Uwagę zwróciły też dwie panie - jedna wyglądała na bardziej rozsądną, druga na trzpiotkę.


Ukryty za ławeczką, zaczął z zainteresowaniem przysłuchiwać się rozmowie.
- Muszę kupić sobie torbę - powiedziała rozsądniejsza z wyglądu - ta pojemna w eleganckim kolorze będzie w sam raz.
- Eee, taka zwyczajna. Ja wolę tą z różową kokardką - trzpiotce rozbłysły z zachwytu oczy.


W dziale kobiecym wybierały nakrycia głowy i coś do narzucenia.
- Śliczny delikatny szal. W sam raz na tę porę roku.
- Taki jakiś nieciekawy kolorystycznie. Naturalny. Poważny. Ten beret to jest coś! - Trzpiotka przepasana torebeczką z szydełkowym beretem na głowie przyglądała się z zachwytem swojemu odbiciu w lustrze (czy w galeryjce jest lustro?)


- To co teraz?
- Ja wybiorę torebeczkę na przydasie. Będę miała porządek w torbie.
- A ja ten śliczny dyndający breloczek. I skarpetki z dzwoneczkami.


- I jeszcze chcę taki wianuszek. Jest jak diadem. Będę królewną!
- A nie będzie Ci zahaczał o berecik?
- Oj to będę nosić na zmianę.


- W co to wszystko spakujemy?
- Ja chcę ten koszyk z drutami. Upnę sobie nimi kok. Bedę wyglądać jak ta... no... ta....
- Gejsza.
- No właśnie.
- To są druty do dziergania.
- Do czego?
- Nieważne. Ja wybiorę ten większy. Wszystko się pięknie zmieści.


- Bolą mnie nogi. Usiądźmy.
- Zróbmy sobie piknik. Mam kocyk i poduchę.


"Rozbiły obóz w galeryjce" -pomyśłał Timtamek. "Może jeszcze zaczną jeść" - nie krył oburzenia.
- Rozłóżmy serwetę, będzie elegancko.


- Co mamy do jedzenia?
- Jajko, bekon i owoce.
- To ja poproszę owoce - trzpiotka zdecydowanie preferowała kolory.
- Ja wolę coś bardziej treściwego.


A w tle powiewał orzeł.


Okazało się jednak, że nie były to jedyne osóbki w galeryjce....


Pozdrawiam:)

P.S. Komisja w osobie organizatorki uznała, że linków do macierzystych stron na wystawie podsumowującej nie będzie ( no chyba, że czasem skrzat pomoże). Wszystkie do znalezienia w miejscu zgłoszenia Waszych prac, czyli pod poprzednią wystawą :)
A chętnych do wspólnej zabawy odsyłam po szczegóły tutaj :) Dołączajcie się, będzie ciekawie :)





13 komentarzy:

  1. Bombastycznie wyszło !!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja od razu dołączam :) Czyżby udało mi się dzisiaj jako pierwszej? Nie wierzę! Dołączam, bo ta chusta to coś, co mi się marzyło od pierwszego wejrzenia, a teraz ją mam i tylko czekam (dumna) na odpowiednią pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) świetne prace!! I cała ta historia super opowiedziana:) Serdeczności ślę!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wyszło jeszcze z dopowiedzianymi historyjkami:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jesteś wielka i chyba zrobiłabyś również wielką karierę w literaturze. Zastanów się, może warto :-)
    Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia :-) oczywiście w następnych afirmacjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Chyba" i "również" to słowa klucze:)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Powieść w odcinkach, bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna galeria,a historia jak zawsze niesamowita:)Świetnie ci to wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opowieść pierwsza klasa:D
    Tak samo jak wszystkie prace:D
    Ja w tym tygodniu tylko popodziwiam, bo u mnie nic nowego nie powstało.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo...jest ciekawie! :) A zakończenie jak podnosi napięcie i czeka się na to co będzie w dalszych odcinkach! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ Ty masz wyobraźnię do tych historyjek ;) Za każdym razem kiedy coś dodaję do Twojej galerii jestem strasznie ciekawa co będzie w następnym odcinku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dorzucam jeszcze jedną, a co mi tam ;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...