piątek, 30 maja 2014

Jeden duży... skrzyżowany - tutorial...

Kilka dni temu znowu wzięło mnie na słodkie dziewczyńskie kolory :) Sprawcami stały się lewkonie i róże. Taki zapachowy słodki miks.



Nie było wyjścia - kolejny kwadrat musiał powstać w słodkościach :) A żeby nie było tak prosto wyszperałam bardziej skomplikowany schemat, znaleziony w skarbnicy pinteresta. Powiedziałabym, że w pewnych momentach było hardcorowo nawet :) Ale co tam, wyzwania są rozwijające. Bardzo szczegółowego opisu nie będzie bo miałby chyba 10 razy więcej zdjęć i mnóstwo słów. A przecież doświadczone kobitki wystarczy, że rzucą okiem na schemat i wszystko jasne:)


Poszczególne etapy mojej interpretacji (ja też zmieniam oryginały:)) wyglądały tak:
Początek - pikuś (czy ma coś wspólnego z pikotkiem??)


Potem chwila gimnastyki, bo niby do przodu, a jednak trzeba się cofać :)



Przy skrzyżowanych musiałam trochę główkować jak mają mi się te wszystkie potrójne, podwójne i pojedyncze skrzyżować... Sekret tkwił w początku - wystarczyło zacząć od pięciu nawinięć na szydełko, z czego trzy czekały na szydełku aż przerobią się dolne słupki, żeby potem rozpocząć górny poziom.



Rządek końcowych słupków był czystą przyjemnością :)


Jeszcze nie wiem jakie będzie zastosowanie tego pojedynczego kwadratu. Podoba mi się na poduszce :)



Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. ale piękne...kiedy ja do tego poziomu dojdę :)?
    a mam też pytanie: jakim nr szydełka robisz na tej włóczce ? bo jak dobrze rozpoznaję to jest cotton light ? czy ja mogę robić 5tką , ucząc się dopiero ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię 4. Zależy jak robisz. Ma się robić przyjemnie i efekt ma Cię zadowalać :)

      Usuń
    2. dziękuję za info :) masz rację ... w końcu to przyjemność ma być nie przymusowa praca :)

      Usuń
  2. Podusia piekna a tutorial bardzo przystepny:-) dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie!:) Śliczne kwiaty, rewelacyjny tutorial, na dodatek świetne kolory!!! Wspaniałe kadry, jestem zachwycona!!:) Serdecznie pozdrawiam i samych kolorowych dni życzę:)

    ..no napatrzeć się nie mogę... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór i świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kwadrat, piękny wzór, piękne kolory, piękny tutorial, a zdjęcia cudne. Aż mi się ręce trzęsą do szydełka a tu trzeba pracować. No nic może wieczorem spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycam się i podziwiam sprawność w odczytywaniu wzorów. Dla mnie to czarna magia. Cieszę się niezmiernie, że Ty tak pięknie pokazujesz w etapach wykonanie takich cudności. Skorzystałam już parę razy z Twoich tutoriali , są po prostu rewelacyjne . Dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło tak delikatnie...jakby sporych rozmiarów frywolitka :)) piękne kolory - i jak zwykle dzięki za tutorial :))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna ta podusia, bardzo mi się podoba
    gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wzór, mam nadzieję, że znajdę moment wolnego czasu, aby spróbować :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Poducha wyszła przeslicznie, piękne zdjecia i SUPER tutorial! Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjecia, uwielbiam takie, a kolory iscie letnio- wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja takiego pajączka robię inaczej i... chyba prociej... Robię zwyczajne dwa długie wielokrotnie nawijane słupki, a przy trzecim, gdy dojdę do połowy, owijam dookoła tych dwóch już zrobionych i kończę ten trzeci słupek :)
    A poducha byłaby cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy następnej okazji spróbuję :) Dzięki :)

      Usuń
    2. Wiesz, pewnie mój pajączek całkiem nieprofesjonalny, ale dla takich, jak ja leniuchów, co to tylko rozmyślają, jak by tu sobie ułatwić życie, nie będzie zły :)))

      Usuń
    3. Nieprofesjonalny? Czyli, że amatorski? Czyli, że powstały z pasją? :)) Jest śliczny i równiutki :)

      Usuń
  13. Kwadrat gigant na poduszce super się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. córka wypełnia teraz cały mój świat tym bardziej cenię sobie ten "skradziony" czas by móc u ciebie dziś zagościć i zobaczyć twój barwny i kolorowy świat:) dziękuję za te chwile ... wrócę ... tylko nie wiem kiedy ... i dziękuję za każde miłe słowo pozostawione na moim blogu - cieszą ... bo są namacalnym śladem twojej obecności u mnie ... pozdrawiamy Ki i Kaja <3 ps: schemacik skradłam :P

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...