piątek, 9 maja 2014

Chwila oddechu z trzema wybranymi...

Szaleństwa wystawowe uwielbiam i choćbym nie wiem jak padała na nos, gdy mam usiąść do Waszych prac od razu humor mi się poprawia i dziwne historie przychodzą do głowy ;) To taki kop energetyczny, w sam raz na środek tygodnia. Dzisiaj chwila oddechu... Rozkręcanie biznesu ma swoje plusy i minusy. Minusem jest to, że wszystkie dni tygodnia są równie zapracowane. Chociaż ktoś z zewnątrz mógłby powiedzieć, że raczej jest to wieczny weekend. Jak zwykle punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :) Dobrze, że reszta rodziny przywraca człowiekowi naturalny rytm dni tygodnia :) W każdym razie, chwila oddechu każdemu jest potrzebna, niezależnie czy jest górnikiem, nauczycielem, czy... hmm... kimś od włóczek i szydełka? Więc dzisiaj bez szaleństw. Za to czas z trzema włóczkami. Nawet nie wiecie ile frajdy sprawia mi pakowanie ich dla Was :)

Alpaca Silk Drops - zwiewna jak mgiełka, leciutka alpaka z jedwabiem :)



Ogromne motki Verdi Drops - z jednego 350g motka wychodzi na grubych drutach nr 7 sweter. Robi się migiem :)



I cudne moteczki 100% wełny Baby Merino Drops. Niektóre z Was znają. I polecają. Szczególnie dla maluszków, chociaż przecież każdy w sobie ma dziecko. Jest niesamowicie mięciutka. Chce się dotykać i dotykać :)



Pozdrawiam w... piątek :)



6 komentarzy:

  1. Milutko tak złapać chwilę oddechu w takim mięciutkim i milutkim towarzystwie :))) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pastelowo i miękko... obiecuję że jak się nie nauczę szydełkować, to zakupię alpakę z jedwabiem, już się na nią napaliłam... druty akurat mam w miarę opanowane- więc sweter będzie cieplutki :)
    PS te baby cotton - to uuuuuuuuuuuu , rozpływam się
    PS świetnie że pokazałaś kolory w jednym "koszyczku"- to znacznie ułatwia wybór kolorów !
    rób rak częściej :) myślę że nie będę jedyna z ta prośbą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się :) Tylko małe sprostowanie - nie baby cotton tylko baby merino :)

      Usuń
    2. aaa nooo , pomerdało mi się :)

      Usuń
  3. Śliczne włóczki, oj chciałoby się wszystkie mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. alpakę chciałoby się tualć i miziać po buzi... ;D a te trzy moteczki z ostatniego zdjęcia są źródłem mojego pożądania ;)

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...