środa, 16 kwietnia 2014

Włóczkowe afirmacje - szósta wystawa...

Dzisiaj musicie zachować absolutną ciszę... Możecie zabrać ze sobą torebkę, jakiś szal, bo zimnica...


Nie wiem czy podusia to dobry pomysł, bo chyba mokro... no ale powiedzmy, że znajdziecie jakieś zaciszne, zadaszone miejsce....


Na pewno przyda się ciepły pled... no ewentualnie możecie zabrać ze sobą kwadraciki do zszycia...

... i jakąś małą robótkę, ale z tym ostrożnie, żebyście nie hałasowały za bardzo...

Nie zapomnijcie o kluczach... i uważajcie na zainteresowanych Waszą pracą...

A teraz... patrzcie... ciiiiii



I jak? Śliczności płochliwe :)

A jak się już napatrzycie, to może jakaś przekąska w pięknych okolicznościach przyrody... np. naleśniki?

To taka chwila relaksu przed Świętami... 
Wszystkim włóczkowym maniaczkom i obserwatorom życzę 
w swoim i Waszym imieniu 
SPOKOJNYCH, PIĘKNYCH I KOLOROWYCH ŚWIĄT PEŁNYCH ZADUMY!

Moje szydełkowe przygody



Podsumowanie tutaj 

17 komentarzy:

  1. Bardzo wiosenne są te robótki uczestniczek zabawy. Szal z pierwszego zdjęcia podoba mi sie szczególnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne prace :-)
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych Świąt!!!!
    tradycyjnie udane podsumowanie.
    i tradycyjnie znowu się wpraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prace!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. i życzę Radosnych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również życzę Ci Wesołych Świąt :-)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super dziewczyny zaszalały z szydełkiem :-))) Chyba też muszę się zgłosić do następnej zabawy :-))
    Ps. dziękuje za paczkę , doszła w tempie ekspresowym :-) Właśnie mi mąż przytachał do domu i się rozpływam nad nimi :-)) Moja paczuszka radości :-)) Dziękuje !

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze podziwiam jak Ty to ladnie potrafisz zestawic. Chyba przesiadujesz nad tym godzinami. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  9. Również życzę radosnych i zdrowych Świąt:) Pozdrawiam wszystkich wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja cichutko skrobnę ,że mają dziewczyny talent :)Radosnych i ciepłych świąt dla Ciebie i wszystkich tu zagladajacych .

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne inspiracje, wesołych i spokojnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze piękne podsumowanie. Dziękuję za życzenia i nawzajem zarówno dla Ciebie jak i wszystkich tutaj zaglądających :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogromnie mi milo, ze moje kolorowe jajeczka skaldaja wszytskim swiateczne zyczenia. Wesolych Swiat i ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze i pięknie spędzonego świątecznego czasu, wiosennych uniesień i zwyczajnej radości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie są super!
    wszystkiego dobrego na święta

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie prace są piękne :)
    Smacznego jajeczka i kruchego ciasteczka!
    Wesołego, rodzinnego świętowania i biesiadowania. Pozdrowienia serdeczne-świąteczne!

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...