środa, 23 kwietnia 2014

Włóczkowe afirmacje - siódma wystawa...

Skoro środa, to wystawa musi być. Jak zwykle Wasze prace nastroiły optymistycznie... Nawet zdziwiona byłam, że w tym całym zagonieniu świątecznym miałyście chwile, żeby coś zrobić, w dodatku obfocić i wrzucić w sieć. Super :)

Tym razem prace zostały potraktowane dosyć surowo, co by zapanować nad poświątecznym spowolnieniem organizatorki. Żadnych zbytecznych słów :) Pięć kategorii:


1. Wspomnienia


2. Rozrywka


3. Dom

Nic nie wiem
Pracownia Katki

4. Zapowiedzi

5. Ostrzeżenie!!!
Galeria rzeczy ładnych


Pozdrawiam :)


P.S. Lada chwila pojawi się ponownie możliwość dołączania prac. Zaglądajcie :)




6 komentarzy:

  1. Jak co tydzień, wspaniała wystawa!
    Świnka Peppa i włóczkowe słodkości - bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale doborowe towarzystwo:)Piękna galeria:)ahh ale by się cuksa zjadło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace są śliczne i czekam na następną wystawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności kolejne!! Ja w tym tygodniu coś zaszwankowałam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna wystawa, zainspirowałam się Zielonym Kamykiem i dodałam swojego skrzata ;)

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...