czwartek, 24 kwietnia 2014

Proste... kolorowe...

Uczestniczki włóczkowych afirmacji proszę o cierpliwość... Mam chwilowe problemy z "niebieską żabką"... Takie tam mało ważne i mam nadzieję, że przed kolejną środą będzie można dołączyć swoje prace do włóczkowych afirmacji...
A  mnie ta wiosna zupełnie zawróciła w głowie... kolorystycznie... I jak mnie wzięło na bawełniane torby, tak dalej trzyma... Takie najprostsze, przy których tylko kolorem się bawię, bo przecież kolory przecudnie atakują każdego dnia :) Po różowej, którą już znacie, przyszła pora na jej siostrę o bardziej ognistym temperamencie :)




Ale żeby nie zwariować od przesytu kolorystycznego, czasem trzeba też trochę odpocząć... Trochę inny model - prosty, stonowany, z ozdobnym, szerokim siatkowym paskiem... I ostrzegam... to nie ostatnie :)



Siostry: różowa i pomarańczowa do kupienia tym razem na Dawandzie :)

Pozdrawiam kolorowo :)

26 komentarzy:

  1. Piękne, zwłaszcza ta ognista:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne torby:) ..kolorki działają na zmysły, oj działają:))
    Serdeczności kwiatowe ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na przyrodę nie wiadomo na jakie kolory się zdecydować :)

      Usuń
  3. Przecudowne cieniowanie! Takie mocno słoneczne, nawet w zachód nadmorski się wkrada... ah. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, ja też się zaraziłam i robię torbę szydełkową. Ale te Twoje kolory super :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra torby, piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne torby :) Moją córkę zachwycił kotek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotek "sąsiedzki" a że młody to jeszcze towarzyski :)

      Usuń
  7. Swietne torby, pomysł znakomity i obłędne kolory. Na wiosnę i lato -rewelacja!!! Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka przyjemność ich robienia :) Pozdrawiam również

      Usuń
  8. Ta ognista jest super, super:)) Czekam na kolejne bo są rewelacyjne:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robią się robią :) Produkcja prawie taśmowa, chociaż każda inna :)

      Usuń
  9. Energetyczna do mnie baaardzo przemawia :) Choć ten turkus też kusi... :))) Ja właśnie szukam fajnego wzoru i (kiedyś w dalekiej przyszłości ;) będę dziergać torbę :))) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajecznie kolorowo! I ten rajski ogród... Zdjęcia prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne:) zwłaszcza ta turkusowa:)

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...