piątek, 4 kwietnia 2014

Post... różowy, czyli jak zrobić szydełkiem praktyczne kółeczko :)

Od razu uprzedzenie:
Oglądanie poniższych zdjęć u osób nie lubiących różu może wywołać niepożądane objawy!

Kwiecień kwieciem się obsypał... Trzeba się napatrzeć, napstrykać, nachłonąć... I robi się coraz bardziej kolorowo... różowo też :) No to mnie wzięło... Właściwie nie będę się rozpisywać... Poszła w ruch kolejny raz Scarlet, która jakoś szczególnie przypadła mi do gustu (może dlatego, że była pierwszą rzeczą zamówioną do sklepu :))... Podwójna nitka, szydełko 4... Jeszcze słońce i piękne okoliczności przyrody:)... Oto efekt... Róż złamana odrobiną jasnej szarości...



Do kompletu ma powstać równie różowa bransoletka ewentualnie naszyjnik...Z kółeczek:)


Dla chętnych króciutki kursik jak zrobić takowe kółeczko... Może się przyda :)


Wystarczy jakiś grubszy pisak, na który nawijamy nitkę... w tym wypadku bodajże 14 razy, a potem już wiadomo... Szydełko zrobi resztę...

Ok... dosyć tego... słodkiego...

Cieszę się, że zaglądacie..
Pozdrawiam Was cieplutko:)

29 komentarzy:

  1. A mi się ten róż podoba :) W końcu mamy wiosnę i jest to jeden z jak najbardziej pożądanych kolorów :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też bardzo lubię róż:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy bardzo lubię :) Pozdrawiam kolorowo :)

      Usuń
  3. Ja też lubię róż ;) Ciekawa jestem tej bransoletki i naszyjnika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów jest kilka... tylko muszę zrobić duuuuużo kółeczek :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. A najważniejsze, że bez żadnego plastiku w środku :)

      Usuń
  5. Od całkiem niedawna polubiłam różowe odcienie, a ta torba to jakby specjalnie tego właśnie różu potrzebowała:) Pięknie wyszła:) Delikatność w połączeniu z praktycznością:) ..no i ciekawe co powstanie z kółeczek:)
    Pozdrawiam żółciutko:) hi hi :)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Ogrodowej niebiesko, u Ciebie żółto, tutaj różowo... No... kolorowo się zrobiło :)

      Usuń
    2. Hi hi, no to chyba prawdziwa wiosna przyszła:)))

      Usuń
  6. Ja natomiast nie jestem wielkim zwolennikiem różu, ale tutaj w połączeniu z szarością mi się podoba, nawet bardzo. Rzeczywiście wiosna, kwitnące drzewa wprowadzają nas w odpowiedni nastrój.
    A przepis na kółeczka super, na pewno wypróbuję.
    Pozdrawiam cieplutko i piątkowo :-ľ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię z szarością bardzo... z brązem też fajnie się komponuje... Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Szkoda wielka,że nie możecie zobaczyć jak mi oczy na wierzch wylazły , kiedy zobaczyłam te wszystkie cudeńka.
    Mistrzostwo świata.
    Chapeau bas...
    Dla mnie osobiście wykonanie takiego kółeczka , to jak nauka pisania w pierwszej klasie.
    Każda lekcja się przyda.
    A jak zrobię już takie kółeczko , to z wielką dumą zgłoszę je do konkursu.Sama go ogłoszę ...dla zabawy..bo , kto by chciał ogłaszać taki konkurs...he, he.
    Tak Wam zazdroszczę tych zdolności.
    Będę tu wpadała i podglądała , może i ja kiedyś coś wydziergam.
    Marzenie.
    Dzięki za doznania .pozdrawiam.Kate.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w progach galeryjki:) Ja tam marzę o pięknym ogrodzie... może kiedyś, bo teraz to on rządzi :)

      Usuń
  8. Wspaniałości :-) Torba rewelacyjna! Oj marzy mi się podobna...
    Kółeczka świetne... bardzo jestem ciekawa, co z nich zrobisz...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam:) A kółeczkami pewnie się pochwalę :)

      Usuń
  9. Radosna jest ta torba. Kojarzy mi się z kwieciem na drzewach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... taka "magnolia" albo "wiśnia". Pozdrowienia :)

      Usuń
  10. A ja uwielbiam róż :-)) I jak zawsze .. wyszło Ci cudnie ! :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja tam sobie tak myślę, że każdy kolor piękny, pod warunkiem, że odpowiednio zestawiony z innymi :) Nie mam więc absolutnie żadnych uprzedzeń kolorystycznych :) Torba wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Torba jest obłędna! Wspaniała! Kółeczka też są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo że należę do osób, które zbytnio nie przepadają za różem, ta praca mi się spodobała.
    Oraz czekam na efekt końcowy z kółeczkami :)
    Pozdrawiam i zapraszam ds-4-kunst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O ładnie, ładnie różowiutko :))) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki za kursik!:) na pewno skorzystam:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Torba wyszła świetna, a ten różowy jest taki słodziutki i dziewczęcy, że sama bym ją chętnie zabrała na miasto:)) Strasznie jestem ciekawa tej bransoletki, czekam na zdjęcia. Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna torba:) A i róż złamany szarością ładnie wygląda:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajnie ze wrzucilas ten tutorial, bo zastanawialam sie jak takie duze kolka sie robi (i co wlozyc do srodka) teraz juz wiem. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne połączenie odcieni różu z szarością, klasa :)
    Ciekawa jestem bransoletki/naszyjnika z kółeczek, koniecznie się pochwal.
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...