wtorek, 29 kwietnia 2014

Kolejne... kwietniowe...

Zdecydowanie u mnie kwiecień jest/ był miesiącem toreb... Dzisiaj pokazuję kolejne... I sama nie wiem czy mam dosyć czy nie :)
Mniej praktyczna, bo z białym wykończeniem... ale to zestawienie bardzo mi się podoba...



I w miejsce cieniowanych, pojawiły się: taka... dmuchawcowa :)



... i  kolorowa...


To tyle... A teraz z niecierpliwością czekam na kolejne włóczki Dropsa do sklepiku, które wyruszyły z Norwegii... W maju wielka promocja włóczek Dropsa, o której na pewno dam znać :)

Pozdrawiam...

9 komentarzy:

  1. Kolorowa cudna :) Bardzo do mnie przemawia :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wiosennie! :) I ileś się napracowała, normalnie chyba motorek w łapkach posiadasz, bo tempo niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne torby a najbardziej podoba mi się szara :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne te Twoje torbiszcza! Turkusowa z bielą i dmuchawcowa to moje faworyty :) Chętnie przewiesiłabym je przez ramię - najlepiej po obu stronach, dla równowagi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ochotę też zrobić torebki, tylko czasu brak!
    Twoje cudne zwłaszcza ta szarawa:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, cudowe. Oczywiście chciałam napisać, że ta w błękitach najfajniejsza, ale już nie wiem sama. Wszystkie cudne :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne:) Zwłaszcza ta pierwsza:) Kiedy Ty to wszystko dziergasz? Czy Twoja doba na pewno ma 24 godziny? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torby wszystkie cudne! Ja właśnie też jestem w trakcie dziergania torby :) To moja pierwsza i już ją baaaardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne torby i wszystkie bardzo ciekawe. Widać ogrom pracy, talent i wyobraźnię - super! Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...