niedziela, 16 marca 2014

Zawsze jest sezon na coś cieplejszego...

U mnie zdecydowany zastój robótkowy... A może bardziej wykończeniowo - ekspozycyjny:) Masa rzeczy czeka na ostatni szlif... Już już wydawało się, że moje ulubione ostatnio chusty i szale z cienkich, acz wełnianych włóczek, są nie na czasie i robienie ich jest nieadekwatne, patrząc na aurę za oknem. Ale ostatnie dni przypomniały, że one zawsze są na czasie... W końcu "taki mamy klimat":)... Więc dzisiaj jedna z ostatnich, ale na pewno nie ostatnia, chusta, które uwielbiam i robić i nosić... Wzór bardzo prościutki, co przy włóczkach wielokolorowych sprawdza się świetnie. Robi się przyjemnie... do tego bordiura, przedzielona tutaj - tak bardziej w ramach eksperymentu- cieniutkim paseczkiem bawełnianym.... Oto efekt ( muszę sobie w końcu sprawić manekina, co by chusty prezentowały się godnie i ... zgodnie z przeznaczeniem:)):



 




A w sklepie pojawiają się włóczki bardziej wiosenne: i cienkie kordonki i różne mieszanki bawełny. No i oczywiście dostępne są różne bawełny Dropsa. Zapraszam :)

Pozdrawiam ciepło w ten chłodny dzień...


16 komentarzy:

  1. Ja też tak mam, tworzę kilka rzeczy a później leżą i czekają na wykończenie :) w tej chwili czeka chusta i obrus, a w trakcie pracy jest sukienka :)
    Chusta bardzo ładna, pozdrawiam i życzę udanej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba ból uzależnionych od szydełka lub drutów :))

      Usuń
  2. Piękna chusta:) ..hihi i u mnie jest podobnie z tymi rzeczami, które sobie w kolejce czekają na "swój czas";) Widzę, że nasze grono się powiększa:))
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :)... Chyba trzeba założyć miejsce rzeczy, które czekają na swoją chwilę :)

      Usuń
  3. Kochana .. piękna , ba ! cudowna ta chusta :-)))
    Pięknej niedzieli życzę ! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta, cudne kolory ! Ja też właśnie kończę alpakową chustę i myślę, że będzie to element garderoby do całorocznego użytku :). A manekina też mam na liście zakupów, tylko zawsze coś go spycha na koniec kolejki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to ten "welon" z ostatniego posta? Jeśli tak, to zapowiada się pięknie zwiewnie :)

      Usuń
  5. Pięknie! I uwielbiam Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta chusta a co dorzeczy czekających na ostatni szlif to też u mnie sporo by się znalazło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)... Takie czekanie na zmiłowanie :)

      Usuń
  7. Wspaniała chusta, piękny wzór, że o włóczce nie wspomnę :)
    Też jestem maniaczką chust, ale do tej pory robiłam jedynie na drutach. Muszę kiedyś spróbować zrobić chustę na szydełku...
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna! cieszę się bardzo, że asortyment sklepu się rozrasta:) Pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna chusta :-) Wspaniałe kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna chusta, kolorki cudne! No i piękną ma sesję :)) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...