środa, 12 marca 2014

Włóczkowe afirmacje...

Jesteście wspaniałe. Bardzo się cieszę, że włączyłyście się do projektu. 20 odważnych dziewczyn!:)... Kolekcja z Waszych prac jest całkiem pokaźna - pierwsza gościnna wystawa w galeryjce za miastem:) W tym tygodniu w równych proporcjach powstały:

maskotki

  1. Kuźnia Upominków
  2. Z papieru po godzinach/paper after hours 
  3. I wyszło szydło z worka
  4. Miedzy włóczką a szydełkiem
  5. Z szydełkiem przez życie


 praktyczne dodatki (w podkategorii formy mniejsze:)):

  1. Zielony kamyk
  2. Szydełeczko i nie tylko
  3. Szydełkowy świat Malwiny
  4. 1001 pomysłów
  5. Corofini i spółka

i nurt... hmmm...  odzieżowy:

  1. Życie jest piękne
  2. Moje robótkowanie
  3. Babaruda na Ravelry
  4. Sztuka rękodzieła ze szczyptą filozofii
  5. Moje robótkowanie

Do tego:
praktyczne dodatki (podkategoria większe formy), w postaci przepięknych poduch:

  1. Robię co lubię
  2. Otwarta szuflada
  3. Cóż wiesz o pieknie

i girlandowe umilacze:):


  1. Malowana skrzynia
  2. Kłębowisko


Jeszcze pokażę Wam, ile w takich tygodniowych projektach potrafi być zgłoszeń w holenderskim blogu- gigancie Annemarie's Haakblog.




Wygląda to... onieśmielająco... ale co tam...
P.S. Coś mi się pozajączkowało z niebieską żabką i podlinkowania z poprzedniego tygodnia wykasowałam. Biję się w piersi, poprawię się, a teraz już:



Zapraszam do zabawy w nowym tygodniu:)


  1. Z szydełkiem przez życie - 1
  2. Z szydełkiem przez życie - 2
  3. Robię, to co lubię
  4. Zielony kamyk
  5. Z papieru po godzinach
  6. Moje szydełkowe przygody
  7. 1001 pomysłów
  8. Zarażona pasją
  9. Kłębowisko
  10. Robię, to co lubię - 2
  11. Zakątek Inki
  12. Corofini i spółka
  13. Jej art-terapia, czyli o...
  14. Między włóczką a szydełkiem
  15. Moda na bio
  16. Z szydełkiem przez życie -3
  17. Kuźnia Upominków
  18. Z drutami i szydełkiem przez świat
  19. Cóż wiesz o pięknie


27 komentarzy:

  1. Nasza galeria jest nieco skromniejsza, ale to nie znaczy że gorsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i proszę jaka ładna galeria powstała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak miło taką galeryjkę się ogląda przy popołudniowej kawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że i ja mogę się przyczynić do rozwoju "NASZEJ" jeżeli można tak napisać galerii. Popieram ten pomysł całym sercem. Robimy swoje dalej i mamy przy tym niezłą radochę.
    A prowadząca dokłada nam gratis inspiracje :-)
    Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna galeryjka:)
    Serdeczności!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta holenderska wcale nie jest oniesmielająca! Jest inspirująca :). Nasza kiedyś tez tak będzie wyglądać, musimy sie tylko wszystkie postarać :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. A świetna ta nasz galeria!!! jeszcze troszkę i dogonimy holenderkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne, tyle inspiracji. Chętnie się dołączę, ale czy dobrze zrozumiałam wrzucamy swoje prace na szydełku z danego tygodnia? Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasadniczo taka jest idea:) Bo inaczej to powstałaby mega - galeria:)) Zapraszam serdecznie:)

      Usuń
  9. I ja się dołączam z moją czapunią do włóczkowych afirmacji :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodka czapunia... Ślicznie maluszki będą w niej wyglądać :) Witam i pozdrawiam:))

      Usuń
  10. W tym tyg. też dorzuciłam swoje trzy grosze :) a holenderska lisa powala !!!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne poncho... dosłownie mnie powaliło. I świetnie w nim wyglądasz:)

      Usuń
  11. no to dorzucam... mam nadzieję, że się uda, bo póki co nie wgrywa się fotka ;D
    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace, wszystkie. Tak tu kolorowo i wesoło.
    Moja zabawa (zresztą również środowa) z dzierganiem i czytaniem też rozwija się skromnie w porównaniu do tej na amerykańskim blogu Small Things, a szkoda, że nasze blogerki jakieś mało aktywne w promowaniu są.
    Dołączę się do twojej zabawy, jak tylko zrobię odpowiednie zdjęcia mojej ostatniej pracy.
    Pozdrawiam serdecznie
    makneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło z wizyty... Całkiem sporo u Ciebie zgłoszeń:) Może i ja się dołączę:) Ostatnio nawet sięgnęłam po książki... Szkoda tylko, że nie da się dziergać i czytać równocześnie:)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. ale mi się podoba ta galeria :) dziękuję za zaproszenie w zeszłym tygodniu - postaram się wpadać regularnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Na dobry początek i tak świetnie nam poszło! Piękne prace koleżanek!!! :) Muszę się sprężyć z kolejną szydełkową sprawą :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie... to ma być przede wszystkim przyjemność... A zresztą, jak nie w tym tygodniu to w następnym :)

      Usuń
  15. o dziękuje bardzo za uznanie:) cieszę się, że moja maskota się podobała:)

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...