środa, 26 marca 2014

Włóczkowe afirmacje - trzecia wystawa:)

Środowa pora na podsumowanie :)

Szarości, czyli zawsze piękna klasyka:)

  1. Moje szydełkowe przygody
  2. Z papieru po godzinach/ paper after hours
  3. Robię to co lubię
Chusty/etole/szale - ciągle mam ich niedosyt, Wy chyba też :)

  1. Szydełeczko
  2. Cóż wiesz o pięknie
  3. Szydełeczko i nie tylko
  4. Drobiazgi Magnety
Pochwaliłyście się swoim procesem twórczym. Uwielbiam zdjęcia z moteczkami, a Wy? :)


  1. Kather handmade
  2. Moda na bio
  3. Jej art terapia
Najwyraźniej zawstydzony obecnością baleriny, kocurek :)

  1. I wyszło szydło z worka
  2. Uroczyste chwile
Zawsze potrzebne kobiecie dodatki...

  1. Między włóczką a szydełkiem
  2. Zielony kamyk
Urocze poduchy, które aż zachęcają do słodkiego lenistwa :)

  1. Zakątek Inki
  2. Jej art terapia
A na koniec dla wszystkich uczestniczek - słodkości z Galerii Rzeczy Ładnych:)


Jeszcze ja, jeszcze ja! 


Zdążył w ostatnim momencie biegnąc z szydełkiem przez życie . Na szczęście! 



Dzięki za zabawę:)
A jeśli chcecie, żeby było nas więcej, to dołączcie u siebie banerek z linkiem:)


Pozdrawiam i zapraszam do chwalenia się swoimi pracami (skończonymi i nie tylko):)




Podsumowanie i adresy, jak zwykle tutaj :)

24 komentarze:

  1. eee tam, i ja się dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:) Kawał dobrej roboty! Efekt cudny! Oj, niejedna złapie się za większy projekt...

      Usuń
  2. To ja też, choć ciągle się waham, bo projekt niedokończony, więc czym tu się chwalić... Ale jednak - chyba mam czym, bo robię coś wyjątkowo ambitnego jak na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się co wahać. Każdy etap jest wart pokazania, co rozumieją wszystkie dziargające... Zwłaszcza, że dla niewtajemniczonych najpierw jest moteczek, a potem czary - mary... gotowa rzecz :)

      Usuń
  3. Obecna! Dołączam się po raz trzeci.
    Mój post to swego rodzaju podziękowanie - kto przeczyta, zrozumie :)
    I Tobie również dziękuję, robisz dobrą robotę.
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Pozdrawiam ciepło :) I pomyśleć, że kiedyś były czasy bezblogowe, a i z wydawnictwami było kiepsko...

      Usuń
  4. Jestem i ja, podpiszę się pod tym co napisała Inka. Super pomysł, możliwość poznania prac innych osób. A i podsumowania są śliczne. Z poprzedniej edycji urzekły mnie "słodkości", ale wszystkie prace super, każda ma w sobie coś, coś ... niepowtarzalnego.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się obiema rękami:) Każda praca ma w sobie to Coś :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  5. Udało i mnie się dołączyć:)
    Dziękuję Sylwio za pomoc!:)
    Pozdrowienia dla wszystkich tutaj obecnych:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne podsumowanie :) I piekna nowa galeria rosnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacyjny projekt! Do złudzenia przypomina mi... rzeżuchę:) Wiosna!

      Usuń
  7. Mój projekt skromny, ale też dołączę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Takie maluszki zawsze przywołują uśmiech :)

      Usuń
  8. piękne i różnorodne prace:P)
    Pozdrawiam
    i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zestawienie naszych prac :))) A co najwazniejsze powstają kolejne piękne dzieła! :) Ja dokończę i dołączę ;))) Pozdrawiam cieplusio :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie komentujesz te nasze włóczkowe afirmacje :) na tą środę już chyba się nie załapię - pochłonęły mnie wianki... no, chyba że znów jakiś uszydełkuję ;) pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. no to przyłączam się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie... miejsca u nas dość :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  13. Na moim kreatywnym blogu Moda na bio cisza - brak weny, ale dziergam i dokonczylam szal. Dodalam sie wiec w tym tygodniu z drugiego bloga (na ktorym pisalam o wyzwaniach). Mam nadzieje, ze uznasz mi to. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...