środa, 19 marca 2014

Włóczkowe afirmacje - druga wystawa

Tak tak, późno już, ale jeszcze środa. Pora na podsumowanie afirmacji. Spisałyście się dobrze, chociaż zapodziały się w kolekcji i egzemplarze niewłóczkowe i troszkę starszych rzeczy. Ale co tam.. Fajnie, że jesteście:)

Ponieważ nie tylko ja cierpię na dzierganie wielu rzeczy na raz, proponuję, żeby chwalić się nie tylko efektem końcowym, ale też procesem twórczym :)
Dzisiaj wrzucam wszystkie dzieła w jedno:


Dla mnie również Wasze dzieła są inspiracją... Takie na przykład prześliczne buciki i opaska dla małej damy od Grodzi z Kuźni Upominków...


... były punktem wyjścia do czegoś takiego:) Narzutka dziecięca i girlanda... Wprawdzie po czasie, ale też dorzucam :)



Dzięki za wspólną zabawę i pamiętajcie - wrzucajcie Wasze włóczkowe prace - na różnych etapach tworzenia... Najlepiej te nad którymi obecnie pracujecie, bądź właśnie wykończyłyście : ) I pamiętajcie, że celem afirmacji jest przede wszystkim stymulowanie rozwoju osobistego... Włóczkowych też :)



Podsumowanie  w środowym poście

17 komentarzy:

  1. ale piękne kapciuszki :)
    mój synek miał takie skarpetowe niebieskie z pomponami , ale już wyrósł :D

    zapraszam do mnie http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    na candy

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja dziś dorzucam coś co czeka na wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tymi afirmacjami i galerią prac, dzięki temu znalazłam kilka ciekawych blogów, których dotąd nie znałam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki fajny efekt... uboczny wszelkich zabaw sieciowych :)

      Usuń
  4. Te buciki są super i kocyk i girlanda też, ja niestety mam ograniczony dostęp do internetu na razie, i tylko zaglądam na chwilkę ale niedługo też przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna girlanda i pledzik, moje kolorki.
    jak wróce do swojego komputera to również dołączę do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł - nie dość, że stanowi dobre natchnienie dla oglądających, to jest też pewnie dobrym motywatorem dla osób prezentującym swoje wyroby. Super!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł, żeby proces tworzenia też pokazywać, tym bardziej, że niektóre prace wymagają więcej czasu :) No i prace koleżanek śliczne! Można się zainspirować :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. do galerii dodałam dwie foty - skończyłam poduchę, a nie wiem, jak zlikwidować poprzedni post...
    pozdrowienia wiosenne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... niech zostaną obie :) W końcu proces twórczy też wart uwiecznienia :)

      Usuń
  9. Fajne takie wystawienie wszystkich prac biorących udział we włóczkowych afirmacjach.
    Fajny ten twój szydełkowy komplecik dla małej damy.
    I bardzo mi się podoba szarości z różem. Będzie super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szydełkowy komplecik nie jest mojego autorstwa... stworzyła go zdolna Grodzia z Kuźni Upominków. Moja jest tylko narzutka :)

      Usuń
    2. Jak zwykle piszę szybciej niż czytam :-)

      Usuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...