piątek, 21 marca 2014

Wiosenne rozdanie - rozstrzygnięcie konkursu

Pierwszy dzień wiosny, chociaż podobno zaczęła się już wczoraj i tak zostanie przez jakieś 100 lat. Pora więc na obiecane losowanie. Dokładnie 100 zgłoszeń:) Prawie sto miejsc w sieci, które z dużą przyjemnością odwiedziłam. U większości byłam pierwszy i mam nadzieję, nie ostatni raz...
Większość z Was miała już kontakt z bawełną. W Waszych rękach jest tak uniwersalna, że powstaje z niej dosłownie wszystko - bluzeczki, narzuty, koce, podkładki, szale, łapki do kuchni, ozdobne girlandy, maskotki itp... Niektóre z Was miały też bezpośrednio do czynienia z bohaterką rozdania:



Nie będą się rozpisywać, bo to nie w moim stylu:) Wszystkie chętne osoby zostały przyporządkowane do kolejnych liczb, zgodnie z kolejnością zgłoszeń - najpierw świat blogowy, potem chętni z fb:)
Nie było kubła losującego, ani sierotki:) Była.... technika!.... I losowanie z szumów w atmosferze :)))


Zwyciężyła liczba 30
przypisana do Kalliope 
(mam nadzieję, że akurat ta włóczka nie pogłębi Twojej dotychczasowej traumy:))


Ponieważ jednak było tak dużo zgłoszeń, zdecydowałam się wylosować jeszcze dwie dodatkowe nagrody, w formie wiosennego kodu rabatowego upoważniającego do 21% zniżki na zakupy w galeryjce za miastem, ważnego do końca wiosny na cały asortyment :)


Wylosowały go 24 -Anula z bloga Handmade Anuli 


a ponieważ szumy upodobały sobie początek listy, to do ostatniego losowania wystartowały tylko dalsze numery, czyli zgłoszenia dokonane za pośrednictwem facebooka. Padło na 94, czyli Kaśkę O. :) 

Wszystkim dziękuję za zabawę, mam nadzieję, że nie ostatnią. Zapraszam też na zakupy:) 
Zwycięzców proszę o kontakt na adres mailowy: kontakt@galeryjkazamiastem.pl

Pozdrawiam wiosennie:)


23 komentarze:

  1. Hurrraa :))))))))))))))))))) Ale numer! właśnie włączyłam komputer z zamiarem pobuszowania w Twoim sklepiku, bo nęci mnie tam kilka włóczek, a tu proszę, taka miła niespodzianka! Fajnie, że będę mogła wypróbować te śliczne włóczki :))) Mam już cztery miliony pomysłów jak je spożytkować :)))). Oczywiście zakupy też u Ciebie zrobię, namierzam tam inne niż te wygrane moteczki. Sklepik bardzo mi się podoba, włóczki są ciekawe i bardzo ładnie pokazane :). Jeszcze raz bardzo dziękuję i już pędzę pisać maila!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle nie wygrałam, ale chociaż pierwsza złożę gratulacje zwyciężczyniom :)
    Dzięki za fajne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyń:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buuuuu.... :(
    Gratuluję farciarom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie udało się , ale bardzo bardzo gratuluje zwyciężczyniom, dzięki za świetną zabawę i zapraszam serdecznie do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyniom! Piękne nagrody zgarnęły. :) A Tobie dziękuję za zorganizowanie zabawy. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i dziękuję za fajną zabawę! Już ja bym wiedziała, co z tych motków udziergać ;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za możliwość zabawy. Gratuluję !

    Jesteś na mojej liście blogów wiec będę tu często, Zapraszam również do siebie , do czytania i komentowania, zorganizowałam również candy http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Zapraszam Serdecznie i Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Och...gratuluję zwycięzcom!! :) I obejdę się smakiem.. ;) Jak wykorzystam zakupione włóczki, to znowu pobuszuję w sklepie :)) A już się zaczynamy lubić z Cotton Light :))

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję z całego serca,dzięki za możliwość obejrzenia fajnych włóczek

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się cieszę :)Super i gratuluję dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  12. eh... szkoda... gratuluję zwyciężczynią! :)
    zapraszam po cukiery do mnie... ;) jej-art-terapia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie gratuluję wylosowanym i dziękuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje, podziękowania dla samej organizatorki

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje!Dziekuje za zabawe!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...