czwartek, 13 marca 2014

Muskat Dreams, czyli moje... filmowanie:)

Dzisiaj post nietypowy. Pierwsza moja nieudolna próba zrobienia czegoś nowego... I chyba to najbardziej lubię w życiu:) Kilka godzin zmagań, oczywiście przy drobnej, aczkolwiek bezcennej pomocy dzieci, które podpowiedzą co i jak, i przedstawiam swoje "dzieło":)
W roli głównej.... Muskat Dropsa.... 100% bawełny - kto zna, ten wie... Kto nie zna może przeczytać tu ...
Zapraszam do oglądania i posłuchania (a muzyczka wpadła mi w ucho od pierwszego wysłuchania... mam nadzieje, że Wam też się spodoba - taki energetyczny kop:)))




Pozdrawiam... rytmicznie:)

20 komentarzy:

  1. Super! Swietny pomysl! Genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ... A tak na marginesie oni śpiewają "baba coś tam" .... Może babaruda?:))

      Usuń
  2. Czemu nieudolnie ?:-))) Wyszło fajnie ! :-))
    Dobra .. idę na zakupy :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne :-) Ale masz magiczne motki, same się ruszają i to w rytm muzyki :-)
    A dzieci są teraz rzeczywiście często od nas mądrzejsze w kwestiach komputerowych, takie czasy.
    Pomysł rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.... Każde pokolenie ma swój wkład... zawsze chyba tak było :)

      Usuń
  4. Taniec z gwiazdami ;))) Ten czerwony kłębek to prawdziwa gwiazda, widać, że rządzi. Dla mnie bomba!
    Wspaniałe kolory, zwariować można :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki... Świetny tytuł.... Albo może być też taniec z... dropsami :)) Może następnym razem :)

      Usuń
  5. Włóczkowy balet :). Fajny filmik i wełenki cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może one w nocy zawsze tak... kto wie :) Czasem mam wrażenie, że takie moteczki wzięte do roboty, w tajemniczy sposób plątają się :)

      Usuń
  6. Rewelacyjny film:) Uśmiech się pojawił na twarzy:))
    Pozdrawiam cieplutko:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  7. Super filmik! :))) A muszę przyznać że drops muskat jeszcze nie miałam okazji poznać... A dzisiaj dotarły do mnie zamówione Cotton Light - dziękuję za ekspresową wysyłkę! :) Agnieszka P. :)
    Pozdrowionka ślę i miłego weekendu życzę! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pocztą nigdy nic nie wiadomo... czasem potrafi mile zaskoczyć :)

      Usuń
    2. Hihi, no racja, racja... ;)))

      Usuń
  8. Ha ha ha :D :D :D Moje rytmy!!!!!
    Filmik świetny :D

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...