poniedziałek, 31 marca 2014

Cienko i grubo, ale naturalnie...

Taki piękny weekend za nami.. I pierwszy w tym roku obiad na tarasie:) Super... Czas w ogrodzie, łapanie słońca... ładowanie akumulatorów... Nie ma mowy o szarym i nieprzyjemnym przedwiośniu...
Na Waszych blogach też wiosna:) I mimo przyciągającej mocy ogródków, co sama na sobie doświadczam, cieszę się, że dołączacie swoje prace.. Jak widać nawet piękna pogoda nie przeszkadza, żeby wieczorkami coś tam sobie dłubać:) Piękna sprawa... Kto nie spróbował, niech żałuje... A w galeryjce pojawiły się nowe kolory Maxi Madame Tricot - cieniutkiego kordonka - takiego idealnego na wieczorne relaksacyjne dłubanie cieniutkim szydełkiem (chociaż dla niektórych 1,5 to już grube szydełko:)), co jak wiem z Waszych komentarzy, nie tylko ja lubię :))





A dla tych, dla których bawełna jest jeszcze za mało naturalna, jej mieszanka z lnem... Bomull-Lin Dropsa. Piękne, naturalne kolory. Wymyśliłam sobie siatkowe wdzianko - hmm... chyba nie lubię robić ciuchów... Ale torbę muszę z niej zrobić... I ... kapelusz:))


Pozdrawiam bliżej natury :)

23 komentarze:

  1. Śliczne to wszystko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Maxi :-)) Na serwetki są idealne .. i masz rację , nic tak nie relaksuje jak takie dłubanko . Właśnie wróciłam z ogrodu - dziecię szalało , a mama ładowała się z szydełkiem na słońcu :-)
    Zbieram się na shopping do Ciebie niebawem , bo zapasy się kurczą :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. O to ja jestem ciekawa jak Ci kapelusz wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... Też jestem ciekawa:)

      Usuń
    2. Ja też czekam na kapelusz :-))

      A mogłabyś dodać schemat na torbę ? Okropnie mi się spodobała :-)) Taka na zakupy albo plażę :-) , gdzie tobołków sporo :-))

      Usuń
    3. Chcesz i masz :) Podlinkowałam w poprzednim poście w P.S. Pozdrawiam :)

      Usuń
    4. Boska jesteś , dziękuje ! :-)))
      Uściski !

      Usuń
  4. Świetne kolory, takie ..lekkie:) Ja tam do ubrań się jeszcze nie zabieram, stworzenie serwetki o średnicy ok 30cm jest dla mnie dokonaniem:))) ..no może kieeedyś nadejdzie taki moment;) hihi
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do "lawendowego" postu - podobnie pastelowe kolorki co u Galeryjki:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na pewno... Wystarczy kilka serwetek połączyć i ... już:)

      Usuń
  5. I znowu coś od czego nie mogę oczu oderwać, po prostu uwielbiam oglądać takie kolory i to co z nich powstaje. Tak bym chciała to wszystko przygarnąć do siebie i oglądać i dotykać i jeszcze zaniedbuję swojego blożka bo zamiast napisać coś sensownego to się "gapię" w tego laptopa, ale to jest silniejsze ode mnie i czasu brakuje. Mam nadzieję, że nadrobię zaległości. Pozdrawiam pastelowo Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie "gapienie" też jest potrzebne... Bo niby człowiek nic nie robi, a tam w głowie różne pomysły powstają :)

      Usuń
  6. Szydełko jak dla mnie jeszcze czarna magia :) Jeszcze, bo kiedyś na pewno spróbuję ;)
    A mieszanka z lnem wspaniała :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwizna... w porównaniu z takim pięknym i delikatnym używaniem pędzelka, jak Ty potrafisz, to pikuś :) Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Achhhhh, no oczu oderwać nie idzie...Motki kordonka mają w sobie jakąś niewytłumaczalną moc przyciągania.Uciekam, bo właśnie zdałam sobie sprawę, że taki wielki biały motek albo DMC albo właśnie Madame Tricote czeka już dłuuugo na swoją kolej.Cały nowy i nawet nie napoczęty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie odkrycia :) Motki, moteczki - tak, można się gapić i gapić :)

      Usuń
  8. A ja coś czuję, że z nadejściem wiosny coraz mniej będę mieć czasu na dłubanie...Piękne prace i piękne niteczki:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze... Kto to widział nie korzystać z pięknej pogody w plenerach :)

      Usuń
  9. piękne prace robisz, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością zaglądam z rewizytą:) Ależ u Ciebie kolorowo! Podziwiam tym bardziej, że włóczkowe i szydełkowe sprawy to dla mnie czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i zapraszam częściej :) Owszem, kolorów tu zawsze dostatek :)

      Usuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...