piątek, 21 lutego 2014

Znowu kolorowo...

Dzisiaj pokażę Wam czternaście sióstr włóczki, którą Wam pokazywałam tutaj i tu. Trochę, żeby Was zachęcić do własnych pomysłów, ale też, żeby pokazać, jak są one pięknie skomponowane kolorystycznie. 


Osobiście nie potrafię przejść obok nich obojętnie i cały czas powstają w głowie kolejne plany, co do ich wykorzystania:) Zresztą, nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam oglądać włoczki :) Wszystkie są do kupienia w galeryjce za miastem...(jeszcze przez tydzień 25 % taniej niż w całorocznej ofercie Dropsa!!). Gdyby któraś z nich Wam się spodobała, wystarczy kliknąć zdjęcie, żeby przejść do sklepu:) Skład i szczegóły "techniczne" również tam:) Koniec słów... zapraszam do oglądania :)
















Chyba zrobię coś z tego ostatniego moteczka :)


Pozdrawiam kolorowo:)



6 komentarzy:

  1. 9 jest najlepsza! Ja na razie ćwiczę z użyciem zwykłej jasnoszarej :) ale podobne do Twoich widziałam w sklepie i kuszą ;) Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Idź na całość! Idź na całość!" Pozdrawiam również :) Sylwia

      Usuń
  2. No to ładnie!! Ja cały czas ćwiczę nad niepopadnięciem we włóczkowe szaleństwo!! Ale jeszcze chwila i ..... nie wytrzymam!!!:)))
    Kolory są śliczne...te błękity, turkusy, róże.... mmm:)
    Serdeczności:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie szaleństwo... Cóż za szaleństwo :) No czasem tylko trochę groźne dla portfela i ... wolnego miejsca w domu :))

      Usuń
  3. Love it! I immediately though about a "beekeepers knitted quilt" when I saw this yarn!

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...