piątek, 14 lutego 2014

Z miłości...

Przychodzi taki moment, kiedy trzeba powiedzieć B skoro powiedziało się A... I przyszedł właśnie... Może walentynki to dobry początek na sfinalizowanie, albo raczej, rozpoczęcie nowego rozdziału w życiu... Chociaż może to zbyt poważnie zabrzmiało... Ale skoro otoczyłam się kolorowymi motkami, a moje życie stało się absolutnie zamotane przez ostatnie miesiące - trzeba było w końcu zejść na ziemię. No i stało się! Najpierw miał powstać zakątek galeryjki przytulony do dużych handmadowych miejsc... znacie je na pewno... Skoro jednak na całego angażuję się w jakąś czynność, to takie rozwiązanie nie do końca mnie satysfakcjonowało. Miało być po mojemu:) No i jest! Od kilku tygodni powstawała i w końcu otworzyła swoje podwoje... wprawdzie na razie wirtualna, ale jednak -  galeryjkazamiastem.pl... Zaczęło się od rękodzieła - i tam takowe cały czas będzie się pojawiać w miarę powstawania. Tam trafiły wszystkie powstające przez ostatnie miesiące prace... Ometkowane, spakowane, grzecznie czekają na swoje dalsze losy... I na tym mogłabym skończyć, ale jak szaleć to szaleć:) Dlatego nasz dom zamienił się w magazyn, a w galeryjce znalazły się także włóczki, których mam nadzieję, będzie przybywać w miarę mojego eksplorowania świata nitek:)... Ci, którzy tu zaglądają wiedzą, że nie lubię się rozpisywać;)... Zwyczajnie zapraszam od czasu do czasu także tam:)


A... zapomiałabym... Wszystkiego najmilszego z okazji kontrowersyjnych walentynek... Kochajmy się...


 i to, co sprawia nam radość:)


Pozdrawiam ciepło:)

8 komentarzy:

  1. Kochana, gratuluję decyzji:) Co prawda zasypały mnie ostatnio zamówione włóczki, ale podejrzewam, że zapasy będę uzupełniać u Ciebie:)
    Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, jest A to I musi byc B:-) Krok w dobra strone I gratuluje tego! juz biegne poogladac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam nadzieję, że w dobrą stronę... W chwili obecnej nie bardzo wyobrażam sobie w inną :)

      Usuń
  3. Życze powodzenia w nowym projekcie a co do kontrowersyjnych walentynek-jak dla mnie każda okazja by uczcić miłośc i zrobić cos miłego jest dobra;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję odwagi, rozmachu i zyczę gorąco powodzenia :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Powodzenie bardzo się przyda :)

      Usuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...