piątek, 28 lutego 2014

Przedwiośnie

Chyba rzeczywiście idzie wiosna... chociaż może lepiej nie zapeszać:) Przebiśniegi kwitną, krokusy powoli też, bazie w tym roku nie będą mieć nic wspólnego ze świętami:)


A w galeryjce testowanie włóczek przeróżnych, co by można było Wam doradzać i pokazać co z czego:) Na razie nie mogę się uwolnić spod władzy tych kolorowych:) Poniżej "zachód słońca", z którego powstanie ognisty szal :)



I spokojniejszy zestaw - "leśny", z którego już gotowa chusta niedługo pojawi się w sklepiku, no i oczywiście pokażę ją tutaj:)


Przypominam o ostatnich godzinach promocji na kolorowe "skarpetkowe"


i o candy:)

Pozdrawiam przedwiosennie :)

4 komentarze:

  1. Tak, u mnie też bazie kwitną:) i w ogóle nastroje wiosenne w ogrodzie, chociaż wczoraj jak robiłam zdjęcia to łapki bardzo mi zmarzły, mimo świecącego słoneczka;) ..to może takie przed przed wiośnie;)
    Jejjjj, te kolorowe włóczki hipnotyzują!!:) ..a zdjęcia jak zwykle śliczne:)
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  2. Spring is in the Air! I see it on all the blogs from Europe. Your sunset colours are so vivid, really nice yarns, the muted ones too.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace powstają w ślicznych kolorach! Wiosna chyba już zimy nie wpuści... :) Pozdrawiam i chętnie zostaję na dłużej!! :) Zapraszam też do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od pewnego czasu kusi mnie fabel w kolorze musztardy. Miałam już tą włóczkę w rękach jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...