czwartek, 16 stycznia 2014

Pierwsze candy...


Tak bardzo zaprzątnięta jestem (czy to aby po polsku?) realizacją planów, którymi na pewno niedługo się pochwalę, że zupełnie zaniedbuję to miejsce... A że na blogach robótkowych prędzej czy później organizujecie cukierasy/candy/rozdawajki (niepotrzebne skreślić), więc może dobrze by było zacząć ten rok też od zabawy, może przy okazji odkupując zaniedbywanie tego miejsca... Dzień jest za krótki, w nocy śnię sny katastroficzne, chwile na ulubione robótkowanie próbuję jakoś wykroić, bo jakże tak bez tego... Z myślą o Was chwyciłam za trzy kolory (tylko nie pytajcie czemu właśnie takie) i powstał mały komplecik, a dokładnie...
najpierw powstało sześć małych serwetek, takich... podkubkowych...



 Do nich dołączyły małe pierścienie:



No i na końcu dołączyły trójkolorowe serwetki:


(eh jak ja lubię zdjęcia na sznurku:)


Czyli to wszystko razem to moje cukierasy dla Was:


Jeśli się Wam podoba, trzeba zrobić to, co zwykle w takich razach  (ach, jakże się czuję dziewiczo w tej kwestii:)), czyli:
- do 16 lutego zamieścić komentarz pod postem,
- umieścić u siebie na blogu powyższe zdjęcie, czyli banerek) i podlinkować, 
- jeśli macie ochotę, zapraszam do grona moich stałych gości,
- będzie mi też miło, jeśli polubicie stronę galeryjki na facebooku.

Losowanie odbędzie się 17 lutego :)

Pierwsze koty za płoty :)
Pozdrawiam ciepło:)


26 komentarzy:

  1. Zważywszy na to, że kocham wszelkie szydełkowe drobiazgi i czerwień w towarzystwie niebieskości, nie mgę przejść obojętnie obok takie nęcącej propozycji zagarnięcia cukiereczka :)
    Choć jeszcze nie widziałam nigdy, by wylosowano jedynkę :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) zapewne chętnych na te urocze twórcze dzieła będzie długa lista,
    zatem jeżeli można obserwatorom nie blogującym dołączyć do zabawy,
    to ja bardzo chętnie! :)

    Życzę samych kolorowych dni!
    Serdeczności ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. za późno :) ale będzie następny .Polubię to już mi nie umkniesz ;) i zapraszam do mnie na http//pracowniakatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie późno:) do 16 lutego jeszcze duuuuużo czasu :) Dzięki za zaproszenie :)

      Usuń
  4. cześc, super candy, bardoz podobaja mi się zdjecia z trojkolorowymi serwetkami choc mi najbardzie pasowałaby biel:)no ale mimo wszystko staję grzecznie w kolejce:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja! Jakbym wieczorem zapomniała o banerze, to szturchnij mnie, proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieta, Która Musi Pamiętać o Wszystkim, czyli Jarecka nie mogłaby zapomnieć :)

      Usuń
  6. Od kilku dni siedzę u Ciebie, bo dziubię afrykany i na myśl mi nie przyszło aby zajrzeć co się tu dzieje:) ale włóczka mi się skończyła, więc jestem, zaglądam i oglądam, a tu candy się szykuje:) więc się szybko zapisuję:)
    Zestaw jak w sam raz do mojego stylu marynistycznego wprost idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z ogromną chęcią przygarnęłabym Twoje serwetki :) i oczywiście zatrzymam się na dłużej
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym wziąć udział w Candy, bo moja przygoda z szydełkiem dopiero się zaczyna :) z przyjemnością zostanę też tutaj na dłużej - dołączyłam do grona obserwatorów i dodałam baner u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja chcę wyprobowac swoje szczęscie w tym pięknym Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę mi tak głupio zgłosić się do candy bo znalazłam Twojego bloga dopiero dziś no ale... nie mogę przejść obojętnie wobec takich cudowności :)
    Zgłaszam się! I pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego głupio? W końcu jeszcze trwa, a poza tym... tłumów jak widzisz nie ma :):)

      Usuń
  11. Zgłaszam się do udziału w zabawie! Po takie śliczności - zawsze chętnie :) :) :) Banerek podlinkowany tu: http://lalovo.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne proponujesz nagrody :) Z wielką nadzieją staje w kolejce :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie mi się podobają takie szydełkowe podkładki i zazdroszczę wszystkim którzy umieją takie zrobić :) ja niestety nie umiem więc pozostaje mi zapisać się do zabawy i mocno trzymać za siebie kciuki :)
    na FB już polubiłam,baner umieściłam :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory i wzory, a zdjęcia na sznurku mają swój wyjątkowy urok. Ustawiam się po te cudeńka w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam słabość do takich "sznurkowych zdjęć":)) Pozdrawiam

      Usuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...