poniedziałek, 28 października 2013

Historia pewnego pledu...

A więc zaczęło się tak... Robiąc zakupy w jednym z ulubionych przeze mnie miejsc - markecie budowlanym, w dziale ramek, natknęłam się na taki oto obrazek:


 Reprodukcja za niewielkie pieniądze, a że ostatnio przeprosiłam się z różowym obrazek przywołał mnie. Po licznych przymiarkach dokupiłam mu jeszcze fuksjową, albo może amarantową (takie tam subtelności) ramkę i obrazek stanął na tle białej ściany w białym przedpokoju. Ponieważ jednak zaczął do mnie mówić ;), stał się inspiracją do zrobienia kolejnego pledu. Inspiracją tylko, bo wybieranie włóczek w sieci, jak pewnie wiecie, szczególnie jeśli chodzi o kolor, wychodzi różnie. Wybrałam taki zestaw:


Zestawiając kolorki, dobierając wzór, zrezygnowałam z ostrej fuksji - jakoś mi nie zagrała z różem angielskim.


Wzór, jak wiecie z poprzedniego posta, wybrałam taki:


Szczegóły dla chętnych są tutaj :)
Robiłam, robiłam. Szczęśliwie, że włóczka z wełną dosyć gruba, robiło się bardzo przyjemnie i... pachnąco :)



Efekt końcowy - proszę bardzo:



I tak to się życie plecie nieprzewidywalnie: od roweru do pledu :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

13 komentarzy:

  1. Jak to dobrze, że obrazek do Ciebie przemówił :) Powstał piękny pledzik! Lubię kupować w internecie ale kolory ... nie raz spotkały mnie niespodzianki:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisać,że super to mało!Jest fantastyczny.Kolory dobrałaś bezbłednie.Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny zestaw kolorów, bardzo lubię połączenie różu z szarością:) Pled wyszedł Ci cudny:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zaproszenie... Już tam kiedyś chyba byłam :)

      Usuń
  4. ubóstwiam połączenie szarego z różem. pled przepiękny,zazdroszczę umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarość - męska, róż- kobiecy. czyli zestawienie doskonałe :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Swietne kolory do Ciebie przemowily! Ja juz od dluzszego czasu zabieram sie za zrobienie wiekszego pledu,ale do mnie jeszcze zaden obraz nie przemowil;-) Jestem pewna ze wykorzystam szarosci a glowny kolor czeka na inspiracje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary jest piękny z każdym kolorem :) Powodzenia!

      Usuń
  6. Piękny pled!!!! Bardzo chciałabym kiedyś zrobić coś podobnego, może się uda dzięki Twojemu tutorialowi :)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pledzik jest niesamowity!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...