wtorek, 8 października 2013

Bliżej nieba?

Ta włóczka urzekła mnie kolorystyką. Śliczne niebieskości. Jak tylko zobaczyłam wiedziałam, że muszę ją mieć i coś, co z tego powstanie, powinno omotać szyję:) No i najprostszy wzór. Więc tylko oczkami łańcuszka wznosiłam się bliżej nieba:) Funkcja jak najbardziej ozdobna. Powstaną może jeszcze mitenki.



Wprowadzam coraz więcej zmian. W swoim życiu, ale tutaj, tzn. w wirtualnym świecie, również.
Nowe logo i strona na facebooku. Takie czasy:)
Pozdrawiam i zapraszam :)

2 komentarze:

  1. piękne te niebieskości,
    a jak się nazywa to włóczka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety to stare zapasy. Zgubiłam gdzieś etykietkę. Ale na pocieszenie mogę powiedzieć, że śliczna, ale bardzo gryząca :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...