środa, 11 września 2013

Zaległości

Przeglądając blogi odnoszę wrażenie, że chętnie obchodzi się w tym świecie rocznice, skrzętnie odnotowuje ilość wejść, komentarzy, obserwatorów, lajków itp. I idąc tym tropem ani się spostrzegłam, że dokładnie rok temu założyłam tego bloga, choć powodów do obchodów bynajmniej nie czuję - nie było mnie przez pół roku:) Przeglądałam też zdjęcia z zeszłej jesieni, podzielę się znalezionymi zaległościami ( bo jakoś brak weny do dokumentowania czasu teraźniejszego):
mała girlanda, których od tamtego czasu powstało trochę:
trochę kwadratów, które ambitnie miały być większą formą, pozostały zaś, hmm - jak to ładnie nazwać - mini narzutką?;) Ale zestawienie kolorystyczne nadal mi się podoba:
I coś, co mnie urzeka każdego roku ( w sensie estetycznym), chociaż przecież natura inny cel mu pisała:):
Oj chyba się jesiennie zrobiło, a to jeszcze chwilka została.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...