poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Wakacyjne inspiracje...

Każdy wyjazd, krótszy czy dłuższy, jest inspiracją. Zostawia po sobie zapachy, kolory, faktury. Z ostatniego, dwie najbardziej nie dają mi spokoju - oczywiście w sensie pozytywnym, jako inspiracje do aktywności przeróżnych. Absolutny numer jeden: kamienie - przepiękne, z duńskich plaży morza północnego. Najbardziej mnie urzekły te duże jasno popielate, właściwie nie mam dla tego koloru dobrego określenia, których kilka przywiozłam i żałuję, że tak mało:) Są piękne, chłodne, gładkie...
Numer dwa nie wymaga opuszczania kraju: wrzosy - zresztą  jak co roku. Coś jest takiego w tych małych krzewinkach, że ciągle urzekają. I jak co roku mam w planach założyć w ogrodzie DUŻE wrzosowisko.
Pozdrawiam ciepło zaglądających:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...