czwartek, 13 września 2012

Po co blog?

Nie będę oryginalna. Lubię szukać w sieci wnętrz, które byłyby dla mnie inspiracją, takich, w których dobrze bym się czuła. Przeglądam blogi, linkuję w kolejne... wiecie jak to jest ;) Godziny lecą... Często te obrazy powtarzają się... Najpierw myślałam, żeby i tutaj pojawiało się to, co mnie w jakiś sposób urzekło. I pewnie tak będzie... Ale ponieważ szukam też w sieci rzeczy, które chciałabym mieć, a że mieć dla mnie to niekoniecznie kupić, ale bardziej zrobić samemu, postanowiłam, że blog będzie dobrym miejscem pokazania tego wszystkiego... Moje wytwory, szczególnie te spod szydełka, pietrzą się w koszach, szufladach i pudłach, może więc pora podzielenia się tym, co sprawia mi ogromną przyjemność. Niech będzie to galeria przedmiotów codziennego i niecodziennego użytku... A przy okazji galeria fotografii, którą bardzo lubię "uprawiać"...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...